UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Цифровий маркетинг у дії

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна "Цифровий маркетинг у дії" охоплює питання забезпечення розуміння студентами основних понять, категорій, систем та алгоритмів цифрового маркетингу в різних галузях, опанування компетентностями з вибору ефективних каналів та інструментів цифрової маркетингової комунікації, інтеграції онлайн та офлайн-маркетингу, оволодіння необхідними навичками роботи з базами даних, програмами, спеціалізованими інформаційними технологіями та системами цифрового маркетингу для підвищення ефективності маркетингових заходів та діяльності підприємства загалом в сучасних умовах господарювання

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Основними завданнями вивчення дисципліни “Цифровий маркетинг у дії”

  • вивчення різноманітних та динамічних підходів до цифрового маркетингу, зокрема мобільного та багатоканального маркетингу, атрибуція та моделювання маркетинг-міксу у мережі Інтернет;
  • опанування сучасних технологій digital-маркетингу;
  • набуття здатностей до розроблення SEO та SEM стратегій, зокрема вебаналітики, пошукової оптимізації;
  • оволодіння навичками сегментування цільової аудиторії, концепції життєвої цінності клієнта, програм лояльності;
  • набуття практичних навичок розроблення екосистеми Інтернет-реклами спільно з аналізом соціальних медіа / соціальних мереж та великих масивів даних для прийняття ефективних маркетингових рішень
Результати навчання

В результаті вивчення навчальної дисципліни "Цифровий маркетинг у дії" студенти повинні

знати:

основи цифрового маркетингу (digital-маркетингу) та видів креативних платформ, цифрової стратегії України: 2020, особливостей цифрового маркетингу у спільнотах клієнтів, інструментів цифрового маркетингу, системи маркетингових досліджень, воронки продажів, основ вебаналітики, просування сайтів, поштової розсилки та основ формування тунелів продажів у месенджерах.

вміти:

діагностувати маркетингову діяльність ринкового суб’єкта, здійснювати маркетинговий аналіз та прогнозування; обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі; формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування;  використовувати технології, концепції та архітектуру цифрового управління та визначати їх роль у підтримці цифрової трансформації; обирати і застосовувати теорію та практику аналізу великих даних, їх вплив на бізнес та системи бізнес-аналітики;  використовувати ключові принципи цифрового маркетингу та комунікації із зацікавленими сторонами; планувати, впроваджувати та вимірювати цифрові стратегії підприємства; адаптувати виклики та вплив цифрової довіри, що вивчаються на основі питань цифрового бізнесу з кібербезпеки, управління ризиками, а також пов'язаних з ними новаторськими технологіями та їх застосування;  використовувати ключові напрями, моделі та стратегії цифрових інновацій; обґрунтовувати концепції, можливості та проблеми, що пов’язані з розробкою, плануванням та реалізацією інтегрованої цифрової стратегії

 

Перелік тем

Тема 1. Вступ до цифрового та соціального медіа маркетингу

Тема 2. Аудит цифрового маркетингу

Тема 3. Види та стратегії цифрового маркетингу

Тема 4. Маркетинг пошукових систем: SEM,  SEO, контент-маркетинг

Тема 5. Цифровий маркетинг в соціальних мережах

Тема 6. Брендинг та антибрендинг в цифровому середовищі

Тема 7. Сторітелінг та вірусний маркетинг

Тема 8. Перспективи цифрового маркетингу

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік