UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Управління клієнтським капіталом підприємства

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна "Управління клієнтським капіталом підприємства" охоплює проблематику управління інтелектуальним капіталом підприємства, зокрема у контексті такої його складової як клієнтський капітал. Акцент зроблено на системі показників, які характеризують клієнтський капітал підприємства, та спеціальних звітах, в яких оприлюднюється відповідна інформація. Також актуалізується концепція збалансованої системи показників і такого інструменту унаочнення як стратегічні карти.

 

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни "Управління клієнтським капіталом підприємства" – ознайомити студентів з особливостями управління клієнтським капіталом підприємства на основі концепції збалансованої системи показників (ЗСП).

Результати навчання

В результаті вивчення навчальної дисципліни "Управління клієнтським капіталом підприємства" студенти повинні:

– на рівні окремого підприємства розуміти поняття «інтелектуальний капітал», «людський капітал», «структурний капітал» та «клієнтський капітал»;

– знати базиси концепції збалансованої системи показників (ЗСП) для управління клієнтським капіталом підприємства;

– знати основні показники, за допомогою яких можна аналізувати поточний стан управління клієнтським капіталом на окремому підприємстві;

– орієнтуватися в сучасних інструментах діджиталізації, що допомагають спрощувати управління клієнтським капіталом на підприємстві.

Перелік тем

Тема 1. Інтелектуальний капітал підприємства

Тема 2. Людський, структурний і клієнтський капітали як складові інтелектуального капіталу підприємства

Тема 3. Структура клієнтського капіталу підприємства

Тема 4. Система показників для аналізу клієнтського капіталу підприємства

Тема 5. Збалансована система показників як інструмент стратегічного управління бізнесом

Тема 6. Стратегічні карти як унаочнення збалансованої системи показників

Тема 7. Перспектива «Клієнти» збалансованої системи показників як база для управління клієнтським капіталом підприємства

Тема 8. Удосконалення управління клієнтським капіталом підприємства на основі програмних продуктів 

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік