UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Етика товарів та дизайн

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системних знань і розуміння концептуальних основ з етики товарів та дизайну

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:

– набуття теоретичних знань з етики товарів та дизайну;

– оволодіння навичками абстрактного мислення, оцінювання та аналізу ситуації, розроблення і запровадження пропозицій щодо покращення етики товарів та дизайну

Результати навчання

Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних програмних результатів навчання:

  • вміти організовувати та проводити заходи щодо оцінювання та аналізу ситуації стосовно етики товарів та дизайну;
  • вміти організовувати та проводити заходи щодо розробки і впровадження пропозицій щодо поліпшення етики товарів та дизайну.
Перелік тем

Тема 1. Теоретичні основи етики товарів та дизайну

Тема 2. Організація та методика оцінки етики товарів та дизайну

Тема 3. Міжнародний досвід у сфері етики товарів та дизайну

Тема 4. Етика та дизайн нового товару

Тема 5. Етика та дизайн у підвищенні конкурентоспроможності товару

Система оцінювання

Система оцінювання включає:

Поточний контроль, у процесі якого застосовуються наступні методи:

  • усне опитування або тестування;
  • виступ на практичних заняттях (участь у дискусії);
  • захист індивідуального завдання (презентація результатів самостійної роботи).

Модульний контроль, що здійснюється у формі письмової контрольної роботи за окремими частинами дисципліни (модулями).

Підсумковий контроль (семестровий контроль)

Для формування підсумкової оцінки знань здобувачів вищої освіти використовується 100-бальна шкала оцінювання з переведенням одержаних балів у національну шкалу та шкалу ECTS.

Форма контролю
залік