UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Поведінка споживача

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Поведінка споживача» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних, методичних аспектів дослідження поведінки індивідуальних і корпоративних споживачів та впливу на неї. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з вивчення та корегування поведінки споживачів, оцінки споживчого потенціалу клієнтів, формування партнерських відносин зі споживачами.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Вивчення дисципліни «Поведінка споживача» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів здійснення цілеспрямованого впливу на поведінку клієнтів з метою успішного виконання маркетингової конкурентної стратегії підприємства.

Надати студентам знання, навички та вміння щодо ефективного використання маркетингових технологій взаємодії зі споживачами товарів та послуг, забезпечення лояльності покупців.

Результати навчання

Завданнями дисципліни є: розвинути у студентів компетенції за таким переліком:

Знати: роль маркетингових систем взаємодії зі споживачами в управлінні підприємствами; стратегічну значимість ефективної взаємодії зі споживачами в розвитку економічних систем; принципи клієнторієнтованого мислення, пошуку й прийняття рішень; визначення поведінки споживачів, основних її компонентів.

Уміти: роз’яснювати сутність ключових термінів і методичних принципів дисципліни; проводити самостійні дослідження поведінки споживачів, різних її аспектів; аналізувати поведінку споживачів та вплив факторів, що її обумовлюють; розробляти та реалізовувати комплексні маркетингові програми, спрямовані на корегування споживчої поведінки; розробляти і обґрунтовувати методології, методики й моделі збору інформації та аналізу результатів маркетингових досліджень.

Перелік тем

Поведінка споживача в умовах економічного обміну.  Властивості товару.  Поняття, структура і сутність поведінки споживача. Культурні чинники зовнішнього впливу на поведінку споживача.  Соціальні чинники зовнішнього            впливу            на поведінку споживача. Особисті чинники внутрішнього       впливу          на поведінку споживача.  Психологічні чинники внутрішнього            впливу            на поведінку споживача. Ситуаційні чинники впливу на поведінку споживача.

Система оцінювання

За шкалою Екзамен Залік Бали A Відмінно Зараховано 90-100 B Добре Зараховано 82-89 C 74-81 D Задовільно Зараховано 64-73 E 60-63 FX Незадовільно Не зараховано 35-59 F Не зараховано 0-34.

Форма контролю
залік