UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Управління командами

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Управління командами» спрямована на формування у студентів професійних навичок щодо розуміння особливостей створення ефективних команд підприємств, які б займалися вирішенням необхідних питань щодо управління підприємством та веденням необхідних проєктів, навичок самостійної роботи з додатковою літературою, здатності оцінювати конкретні ситуації, прагнення до набуття та збагачення знань, що і визначає її актуальність та роль.

Метою вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з основними механізмами формування та управління командами, підготовка творчо мислячих фахівців з навичками, знаннями та установками, необхідними для ефективного управління командою.

В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для розроблення стратегії діяльності групи, адаптованої до її специфіки, розуміння принципів психології та використання їх у професійній діяльності, формування команди з визначенням цілей її функціонування, методів добору членів команди, регламентацією діяльності команди, організації та проведення навчання керівників груп і команд в організації, розроблення та прийняття командних рішень тощо.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Головними завданнями навчальної дисципліни «Управління командами» є:

– вивчення основних понять і категорій командного менеджменту та управління;

– опанування (критичне осмислення) законів, закономірностей, принципів роботи в команді;

– розуміння змісту процесів та технології управління командою;

– навчання навикам планування, організування, мотивування, контролювання та регулювання для забезпечення ефективності діяльності організації;

– набуття практичних навичок обґрунтування та прийняття раціональних управлінських рішень залежно від сформованої проблеми в роботі команди;

– навчання навикам пошуку, збирання, аналізу інформації про ролі в команді, функції та основні канали комунікації;

– вироблення умінь та набуття практичних навичок для взаємодії, лідерства в команді, самостійної і командної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань;

– оцінювання ефективності роботи командни, згуртованості, мотивування;

– формування та оцінювання соціально-психологічного клімату командри.

Результати навчання

Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних результатів навчання за спеціальністю 051 «Економіка»:

ПРН6. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.

ПРН15. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.

ПРН24. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей.

Перелік тем

Тема 1. Управління неформальними організаційними структурами.

Тема 2. Психологічні механізми командоутворення.

Тема 3. Вплив групових ефектів на командоутворення.

Тема 4. Основи командоутворення.

Тема 5. Управління процесом утворення команди.

Тема 6. Розподіл повноважень в команді.

Тема 7. Управління внутрішньокомандними процесами на життєвих циклах команди.

Тема 8. Розвиток командних ефектів.

Тема 9. Організація роботи команди.

Тема 10. Ефективність діяльності команди.

Система оцінювання

Система оцінювання знань студентів за результатами вивчення навчальної дисципліни «Управління командами» включає такі елементи, як: складання поточних тестів; виконання поточних контрольних робіт (кейсів); активність на заняттях, виступи з доповіддями та презентаціями на запропоновані теми, а також участь у заходах (івентах), ініційованих викладачем. У відповідності до цього, протягом вивчення навчальної дисципліни студенти мають скласти тести до кожної з наведених тем (10 тестів по 10 питань). В середньому за усі виконанні тести можна отримати 100 балів. Середня оцінка по тестам множиться на коефіцієнт 0,5 (тобто максимально можливий бал за усі виконані тести становить 50).

 

Іншою складовою системи оцінювання є контрольні завдання (кейси). Такі завдання передбачені для виконання студентами в межах кожної теми. Таким чином, студенти мають виконати 5 контрольних завдань (кейсів). В середньому за усі виконані завдання можна отримати 100 балів. Середня оцінка по контрольним завданням (кейсам) множиться на коефіцієнт 0,3 (тобто максимально можливий бал за усі виконані завдання становить 30).

 

Решту 20 балів студенти можуть добрати за рахунок:

1) активності на лекційних і практичних заняттях (максимум 10 балів);

2) виступів з доповіддями на запропоновані теми (максимум 5 балів);

3) участі в заходах (івентах), ініційованих викладачем протягом всього терміну вивчення навчальної дисципліни (максимум 5 балів).

 

Якщо за всіма елементами системи оцінювання студент отримає максимальний бал, то в сумі за цю навчальну дисципліну матиме 100 балів.

Форма контролю
залік