UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Міжнародний маркетинг та дослідження зарубіжних ринків

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна є інтегрованим курсом, що вивчає міжнародні аспекти маркетингової діяльності, основні аспекти розвитку та функціонування підприємства на зовнішніх ринках. Успішна діяльність підприємства на зовнішніх ринках вимагає знання системи світових господарських відносин, тенденцій економічних процесів у світі, зовнішньоторговельної політики та ринкового середовища в різних країнах. Тому в рамках курсу розглядається широкий спектр проблем функціонування суб’єктів господарської діяльності на міжнародних ринках, основні фактори макро- та мікросередовища міжнародного маркетингу, міжнародна конкуренція, міжнародні маркетингові стратегії, організаційні аспекти міжнародного маркетингу

Цілі та задачі навчальної дисципліни

- формування знань і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності

- формування вміння аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності;

- набуття вміння застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу, у тому числі на промисловому та споріднених ринках; 

- формування вміння виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів, у тому числі на промисловому та споріднених ринках;

- оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень; 

- демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта, у тому числі на промисловому та споріднених ринках; 

- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;

- діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості

Результати навчання

уміння:

- збирати принципову інформацію та аналізувати основні фактори політико-правового, економічного, соціально-культурного середовища зовнішнього ринку;

- аргументувати рішення про вихід на зовнішні ринки; - оцінювати кон’юнктуру зарубіжного ринку;

- планувати стратегію виходу на зовнішні ринки, обґрунтовуючи її вибір;

- розраховувати митну вартість товару, суму мита, митних зборів, ПДВ при перевезенні товарів через кордон;

- здійснювати оцінку експортно-імпортних можливостей товару.

досвід:

- дослідження надскладних і специфічних міжнародних ринків;

- адаптації традиційних інструментів маркетингу до специфічних особливостей міжнародних ринків;

- розроблення продуктово-ринкових стратегій для міжнародних ринків;

- знаходження та застосування аналогій між окремими міжнародними ринками.

Перелік тем

Тема 1. Міжнародний маркетинг: поняття, зміст, специфіка. Особливості маркетингової діяльності в міжнародному середовищі.

Тема 2. Трансформація міжнародного маркетингу в контексті зміни епох маркетингу.

Тема 3. Процес виходу підприємств на міжнародний ринок.

Тема 4. Аналіз міжнародного маркетингового середовища.

Тема 5. Маркетинг у міжкультурному середовищі.

Тема 6. Міжнародна маркетингова стратегія.

Тема 7. Міжнародна конкуренція.

Тема 8. Розробка міжнародного комплексу маркетингу.

Тема 9. Організація міжнародної маркетингової діяльності

 

 

 

 

Система оцінювання

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно 

 

 

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

0-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

Форма контролю
залік