UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Міжособистісні навички

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Міжособистісні навички» є набуття компетенцій у сфері досліджень особливостей спілкування між членами проектної групи для забезпечення ефективності прийняття управлінських рішень.

В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для участі у роботі команди, прийняття обґрунтованих рішень, розробки ефективної системи мотивації на підприємстві, заохочення креативності у кожного члена команди, формування м’яких навичок у працівників для професійного успіху, побудови безбарʼєрного комунікаційного середовища та ін.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Основними завданнями навчальної дисципліни є:

– набуття навичок міжособистісного спілкування;

– розуміння важливості міжособистісних навичок у прийнятті рішень та вирішенні виробничих питань.

Результати навчання

Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних результатів навчання за спеціальністю 051 «Економіка»:

ПРН4. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.

ПРН13. Вміти працювати як самостійно, так і в команді.

ПРН16. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.

ПРН25. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних мотивів, поваги до різноманіття думок, індивідуальних та міжкультурних відмінностей людей.

Перелік тем

Тема 1. Сутність та роль міжособистісних навичок в успіху команди.

Тема 2. Міжособистісні навички в командній роботі.

Тема 3. Навички міжособистісного спілкування.

Тема 4. Зовнішня мотивація та самомотивація.

Тема 5. Особисті навички для інтелекту.

Тема 6. Прийняття рішень та вирішення проблем: значення навичок міжособистісного спілкування.

Тема 7. Оцінка міжособистісних навичок.

Тема 8. Розвиток навичок міжособистісного спілкування.

Тема 9. Здорові відносини та навички, необхідні для їх підтримки.

Тема 10. Організація та управління віддаленими командами.

Система оцінювання

Система оцінювання знань студентів за результатами вивчення навчальної дисципліни «Міжособистісні навички» включає такі елементи, як: складання поточних тестів; виконання поточних контрольних робіт (кейсів); активність на заняттях, виступи з доповіддями та презентаціями на запропоновані теми, а також участь у заходах (івентах), ініційованих викладачем. У відповідності до цього, протягом вивчення навчальної дисципліни студенти мають скласти тести до кожної з наведених тем (10 тестів по 10 питань). В середньому за усі виконанні тести можна отримати 100 балів. Середня оцінка по тестам множиться на коефіцієнт 0,5 (тобто максимально можливий бал за усі виконані тести становить 50).

 

Іншою складовою системи оцінювання є контрольні завдання (кейси). Такі завдання передбачені для виконання студентами в межах кожної теми. Таким чином, студенти мають виконати 5 контрольних завдань (кейсів). В середньому за усі виконані завдання можна отримати 100 балів. Середня оцінка по контрольним завданням (кейсам) множиться на коефіцієнт 0,3 (тобто максимально можливий бал за усі виконані завдання становить 30).

 

Решту 20 балів студенти можуть добрати за рахунок:

1) активності на лекційних і практичних заняттях (максимум 10 балів);

2) виступів з доповіддями на запропоновані теми (максимум 5 балів);

3) участі в заходах (івентах), ініційованих викладачем протягом всього терміну вивчення навчальної дисципліни (максимум 5 балів).

 

Якщо за всіма елементами системи оцінювання студент отримає максимальний бал, то в сумі за цю навчальну дисципліну матиме 100 балів.

Форма контролю
залік