UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Цифрова трансформація бізнесу

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Начальна дисципліна «Цифрова трансформація бізнесу» спрямована на вивчення принципів, основних вимог та процесів цифрової трансформації бізнес-процесів підприємства в умовах формування цифрової економіки. Курс розглядає понятійно-категорійний апарат цифрової трансформації, її передумови, особливості, інструменти, роль бізнес-моделей у цифровій трансформації, проблеми підготовки кадрів та аналіз готовності організації до цифрової трансформації.

Мета дисципліни – формування у майбутніх фахівців теоретичних знань та практичних навичок і вмінь у сфері підготовки організації до переходу на цифрову трансформацію її діяльності; аналізувати готовність організації до цифрових змін, використовувати цифрові інструменти для трансформації бізнесу в умовах цифрових змін.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання даного курсу включають:

– вивчення теоретичних основ цифрової трансформації економіки;

– визначеня ключових етапів цифрової трансформації економіки;

– ознайомлення з ключовими технологіями 4-ї технологічної революції та цифровими трендами; 

– набуття практичних навичок, умінь щодо аналізу загальних тенденцій цифровізації економіки та її впливу на державний устрій, бізнес, фінанси, суспільство, його добробут та окремо особистість;

– розвиток ключових цифрових компетенцій та навичок щодо роботи з цифровою інформацією, її структурування.

Результати навчання

Викладення курсу зорієнтоване на формування у студентів таких компетентностей:

– навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;

– здатність генерувати нові ідеї (креативність);

– здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

– здатність знаходити та оцінювати нові ринкові можливості розвитку організації, перспективні напрями діяльності, обґрунтовувати механізми трансформації систем управління на основі інтеграційних управлінських рішень.

Завдання курсу реалізуються через досягнення наступних програмних результатів навчання:

– критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;

– мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність;

– застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією;

– вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу);

– формувати місію, цілі, цінності та філософію розвитку сучасної організації, розробляти її корпоративну стратегію; формувати систему управління організацією з урахуванням її масштабів, напрямів діяльності, потенціалу розвитку; проєктувати організаційні структури управління; формувати ефективну систему внутрішніх комунікацій в організації;

– застосовувати сучасні технології організації інформаційного забезпечення аналітичної діяльності на підприємствах; методи аналізу та оцінювання процесів розвитку організації, складових її економічного потенціалу, діагностування кризових явищ.

 

Перелік тем

Тема 1. Вступ до цифрової трансформації.

Тема 2. Базові принципи цифрової трансформації.

Тема 3. Процес цифрової трансформації.

Тема 4. Цифрові платформи як інструмент цифрової трансформації.

Тема 5. Бізнес-процеси як основа цифрових перетворень.

Тема 6. Кадрові питання цифрової трансформації.

Тема 7. Цифрова трансформація як елемент корпоративної стратегії.

Тема 8. Готовність до цифрової трансформації.

Система оцінювання

Система оцінювання знань студентів за результатами вивчення навчальної дисципліни «Цифрова трансформація бізнесу» включає такі елементи, як: складання поточних тестів; виконання поточних контрольних робіт (кейсів); активність на заняттях, виступи з доповіддями та презентаціями на запропоновані теми, а також участь у заходах (івентах), ініційованих викладачем. У відповідності до цього, протягом вивчення навчальної дисципліни студенти мають скласти тести до кожної з наведених тем (10 тестів по 10 питань). В середньому за усі виконанні тести можна отримати 100 балів. Середня оцінка по тестам множиться на коефіцієнт 0,5 (тобто максимально можливий бал за усі виконані тести становить 50).

 

Іншою складовою системи оцінювання є контрольні завдання (кейси). Такі завдання передбачені для виконання студентами в межах кожної теми. Таким чином, студенти мають виконати 5 контрольних завдань (кейсів). В середньому за усі виконані завдання можна отримати 100 балів. Середня оцінка по контрольним завданням (кейсам) множиться на коефіцієнт 0,3 (тобто максимально можливий бал за усі виконані завдання становить 30).

 

Решту 20 балів студенти можуть добрати за рахунок:

1) активності на лекційних і практичних заняттях (максимум 10 балів);

2) виступів з доповіддями на запропоновані теми (максимум 5 балів);

3) участі в заходах (івентах), ініційованих викладачем протягом всього терміну вивчення навчальної дисципліни (максимум 5 балів).

 

Якщо за всіма елементами системи оцінювання студент отримає максимальний бал, то в сумі за цю навчальну дисципліну матиме 100 балів.

Форма контролю
залік