UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Цифровий маркетинг

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

"Цифровий маркетинг" охоплює знання систем та алгоритмів цифрового маркетингу в різних галузях, опанування компетентностями з вибору ефективних каналів та інструментів цифрової маркетингової комунікації, інтеграції онлайн та офлайн-маркетингу, оволодіння необхідними навичками роботи з базами даних, програмами, спеціалізованими інформаційними технологіями та системами цифрового маркетингу для підвищення ефективності маркетингових заходів та діяльності підприємства загалом в сучасних умовах господарювання.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

– вивчення різноманітних та динамічних підходів до цифрового маркетингу, зокрема мобільного та багатоканального маркетингу, атрибуція та моделювання маркетинг-міксу у мережі Інтернет;

– опанування сучасних технологій digital-маркетингу;

– набуття здатностей до розроблення SEO та SEM стратегій, зокрема веб-аналітики, пошукової оптимізації;

– оволодіння навичками сегментування цільової аудиторії, концепції життєвої цінності клієнта, програм лояльності;

– набуття практичних навичок розроблення екосистеми Інтернет-реклами спільно з аналізом соціальних медіа / соціальних мереж та великих масивів даних для прийняття ефективних маркетингових рішень.

Результати навчання

Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу.

Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків.

Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.

Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.

Здатність використовувати технології, концепції та архітектуру цифрового управління та визначати їх роль у підтримці цифрової трансформації.

Здатність обирати і застосовувати теорію та практику аналізу великих даних, їх вплив на бізнес та системи бізнес-аналітики.

Здатність використовувати ключові принципи цифрового маркетингу та комунікації із зацікавленими сторонами,

Здатність планувати, впроваджувати та вимірювати цифрові стратегії підприємства.

Здатність адаптувати виклики та вплив цифрової довіри, що вивчаються на основі питань цифрового бізнесу з кібербезпеки, управління ризиками, а також пов'язаних з ними руйнівніми технологіями та їх застосуванням.

Здатність використовувати ключові напрями, моделі та стратегії цифрових інновацій.

Здатність обґрунтовувати концепції, можливості та проблеми, що пов’язані з розробкою, плануванням та реалізацією інтегрованої цифрової стратегії.

Перелік тем

Тема 1. Вступ до цифрового та соціального медіа маркетингу

Тема 2. Аудит цифрового маркетингу

Тема 3. Види та стратегії цифрового маркетингу

Тема 4. Маркетинг пошукових систем: SEM,  SEO, контент-маркетинг

Тема 5. Цифровий маркетинг в соціальних мережах

Тема 6. Брендинг та антибрендинг в цифровому середовищі

Тема 7. Сторітелінг та вірусний маркетинг

Тема 8. Перспективи цифрового маркетингу

Система оцінювання

Шкала оцінювання

 

За шкалою

Екзамен

Залік

Бали

A

Відмінно

Зараховано

90-100

B

Добре

Зараховано

82-89

C

74-81

D

Задовільно

Зараховано

64-73

E

60-63

FX

Незадовільно

Не зараховано

35-59

F

Не зараховано

0-34

Форма контролю
залік