UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Стратегія працевлаштування

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Стратегія працевлаштування» є формування у студентів здатності ефективного працевлаштування, забезпечення свого кар’єрного зростання та захисту своїх трудових прав та інтересів, формування у студентів здатностей розуміти норми чинного законодавства України, що регулює порядку укладення трудового договору, оформлення працівника на роботу та проходження випробувального строку та застосовувати їх до конкретних ситуацій в майбутній професійній і практичній діяльності, а також в повсякденному житті.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завданнями вивчення дисципліни є здобуття студентами знань щодо самопрезентації, розуміння можливостей щодо продажу свого досвіду, навичок, знань і зв’язків в процесі пошуку роботи, запобігання помилок при складанні резюме і проходженні співбесіди:

1. Розуміти:

– можливості щодо продажу свого досвіду, навичок, знань і зв’язків в процесі пошуку роботи;

– моральні передумови та психологічну природу ділових відносин;

– правила та прийоми введення ділових бесід та переговорів;

– запобігання помилок при складанні резюме і проходженні співбесіди.

2. Знати:

– основні засоби впливу та взаєморозуміння;

– засоби ділових відносин та культуру їх застосування;

– сутність, зміст та специфіку корпоративної культури;

– основні функції, принципи та стилі етико-ділових відносин;

– основні правила спілкування при співбесіді з роботодавцями.

Зміст навчальної дисципліни направлений на формування наступних компетентностей за спеціальністю 051 «Економіка»:

1. Здатність вести професійну комунікацію.

2. Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою.

3. Здатність формулювати професійні задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси.

4. Здатність до розроблення оптимальної стратегії працевлаштування.

Результати навчання

Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних програмних результатів навчання за спеціальністю 051 «Економіка»:

1. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.

2. Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку.

3. Демонструвати навички спілкування в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами; оцінювати результати власної роботи і нести відповідальність за особистий професійний розвиток.

4. Розробляти оптимальні стратегії працевлаштування, зважаючи на специфіку онлайн-професій.

Перелік тем

Тема 1. Психологія працевлаштування та ділова кар’єра. Вибір професії та форми роботи.

Тема 2. Організація пошуку роботи. Визначення стратегії, тактики і практики пошуку роботи.

Тема 3. Робота з оголошеннями по працевлаштуванню.

Тема 4. Технологія написання резюме. Складання резюме як вимога часу.

Тема 5. Перші дії на робочому місці.

Тема 6. Комунікативні фактори та бар'єри в діловому спілкуванні.

Тема 7. Digital-професії як спосіб навчання, просування та управління проєктами.

Тема 8. Активний та пасивний пошук роботи в ІТ-галузі. HR interwiew: чому воно потрібне?

Система оцінювання

Система оцінювання знань студентів за результатами вивчення навчальної дисципліни «Стратегія працевлаштування» включає такі елементи, як: складання поточних тестів; виконання поточних контрольних робіт (кейсів); активність на заняттях, виступи з доповіддями та презентаціями на запропоновані теми, а також участь у заходах (івентах), ініційованих викладачем. У відповідності до цього, протягом вивчення навчальної дисципліни студенти мають скласти тести до кожної з наведених тем (10 тестів по 10 питань). В середньому за усі виконанні тести можна отримати 100 балів. Середня оцінка по тестам множиться на коефіцієнт 0,5 (тобто максимально можливий бал за усі виконані тести становить 50).

 

Іншою складовою системи оцінювання є контрольні завдання (кейси). Такі завдання передбачені для виконання студентами в межах кожної теми. Таким чином, студенти мають виконати 5 контрольних завдань (кейсів). В середньому за усі виконані завдання можна отримати 100 балів. Середня оцінка по контрольним завданням (кейсам) множиться на коефіцієнт 0,3 (тобто максимально можливий бал за усі виконані завдання становить 30).

 

Решту 20 балів студенти можуть добрати за рахунок:

1) активності на лекційних і практичних заняттях (максимум 10 балів);

2) виступів з доповіддями на запропоновані теми (максимум 5 балів);

3) участі в заходах (івентах), ініційованих викладачем протягом всього терміну вивчення навчальної дисципліни (максимум 5 балів).

 

Якщо за всіма елементами системи оцінювання студент отримає максимальний бал, то в сумі за цю навчальну дисципліну матиме 100 балів.

Форма контролю
залік