UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Розвиток управлінських компетенцій

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Розвиток управлінських компетенцій» є формування у студентів професійних навичок щодо діагностики стану, деталізації структури та оцінювання управлінських компетенцій керівників підприємств для забезпечення розуміння особливостей вибору методів впливу на трудову поведінку підлеглих.

В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для проведення діагностики управлінських компетенцій керівника, здійснення професійного розвитку управлінських компетенцій керівників, розробки системи оцінювання управлінських компетенцій керівників підприємств.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Основними завданнями навчальної дисципліни є:

– розуміння структури управлінських компетенцій керівника;

– набуття навичок використання керівником методів впливу на трудову поведінку підлеглих;

– поглиблення розуміння напрямів розвитку управлінських компетенцій керівників.

Результати навчання

Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних результатів навчання за спеціальністю 051 «Економіка»:

ПРН3. Демонструвати навички самостійно ухвалювати рішення, уміння працювати в команді та впливати на інших учасників групових бізнес-процесів.

ПРН4. Демонструвати високу соціальну відповідальність і дотримання принципів академічної доброчесності.

ПРН6. Формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, зокрема управління потенціалом підприємств, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язку, беручи до уваги наявні ресурси.

ПРН11. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, обґрунтовувати рішення в умовах невизначеності, що потребують застосування нових підходів та прогнозування для вирішення комплексних економічних завдань.

Перелік тем

Тема 1. Актуалізація проблеми професіоналізації менеджменту.

Тема 2. Сутність, зміст, структура управлінських компетенцій керівника.

Тема 3. Методичні підходи до оцінювання управлінської компетентності керівників підприємств.

Тема 4. Розвиток компетенцій як інструмент забезпечення ефективного управління соціальними проєктами.

Тема 5. Організація віддаленої роботи проєктної команди в умовах цифрової трансформації бізнесу.

Тема 6. Формування управлінського потенціалу.

Тема 7. Управління талантами на підприємстві.

Тема 8. Застосування коучинг-методу в системі управління персоналом організації.

Система оцінювання

Система оцінювання знань студентів за результатами вивчення навчальної дисципліни «Розвиток управлінських компетенцій» включає такі елементи, як: складання поточних тестів; виконання поточних контрольних робіт (кейсів); активність на заняттях, виступи з доповіддями та презентаціями на запропоновані теми, а також участь у заходах (івентах), ініційованих викладачем. У відповідності до цього, протягом вивчення навчальної дисципліни студенти мають скласти тести до кожної з наведених тем (9 тестів по 10 питань). В середньому за усі виконанні тести можна отримати 100 балів. Середня оцінка по тестам множиться на коефіцієнт 0,5 (тобто максимально можливий бал за усі виконані тести становить 50).

 

Іншою складовою системи оцінювання є контрольні завдання (кейси). Такі завдання передбачені для виконання студентами в межах кожної теми. Таким чином, студенти мають виконати 5 контрольних завдань (кейсів). В середньому за усі виконані завдання можна отримати 100 балів. Середня оцінка по контрольним завданням (кейсам) множиться на коефіцієнт 0,3 (тобто максимально можливий бал за усі виконані завдання становить 30).

 

Решту 20 балів студенти можуть добрати за рахунок:

1) активності на лекційних і практичних заняттях (максимум 10 балів);

2) виступів з доповіддями на запропоновані теми (максимум 5 балів);

3) участі в заходах (івентах), ініційованих викладачем протягом всього терміну вивчення навчальної дисципліни (максимум 5 балів).

 

Якщо за всіма елементами системи оцінювання студент отримає максимальний бал, то в сумі за цю навчальну дисципліну матиме 100 балів.

Форма контролю
залік