UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Цифрове підприємництво в дії

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Цифрове підприємництво в дії є професійно-орієнтованою дисципліною для студентів, яка спрямована на вивчення теоретико-методологічних основ, практичних інструментів цифровізації економічних процесів та форм найбільш ефективного використання можливостей цифрової трансформації. Орієнтована на розвиток можливостей ініціювати і розвивати бізнес, заснований на цифрових даних, шляхом проходження всього циклу збору інформації, обробки даних і отримання відчутних результатів.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

– формування розумі маркетингових завдань підприємства та забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах розвинених ділових комунікацій в глобальній мережі Інтернет;

– формування уявлень про Інтернет-технології, що використовуються у бізнесі;

– вивчення особливості підприємницьких технологій, побудованих на використанні мережі Інтернет;

– формування словника професійної лексики в галузі підприємницькій діяльності на основі цифрових технологій;

– розвиток навичок реалізації типових бізнес задач на основі цифрових технологій.

формування та опис циклу життя цифрового бізнес проекту, починаючи від зародження ідеї і до згасання; 

– проводити аналіз будь-якого сегменту цифрового бізнесу, давати оцінки ефективності, монетизації, роботи з аудиторією;

– готувати аналітичні звіти в усіх напрямках життєдіяльності проекту (аналіз ринку, оцінка конкуренції, способи просування, підходи в роботі з аудиторією, кількісні показники, джерела фінансування);

– самостійно і правильно вибирати інструменти підприємницької діяльності для ведення ефективної цифрової компанії функціонування підприємства.

Результати навчання

Здатність генерувати нові ідеї (креативність)

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу

Здатність розробляти та управляти проєктами

Здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій для обґрунтування стратегії розвитку економічних суб’єктів та пов’язаних з цим управлінських рішень.

Здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних проблем, робити на їх основі обґрунтовані висновки.

Здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження.

Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання

Здатність визначати та критично оцінювати ключові тренди соціально-економічного розвитку та застосовувати їх для формування нових моделей економічних систем та процесів у науковій роботі.

Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).

Застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач.

Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності.

Вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально-економічних і трудових відносин.

Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.

Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.

Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах.

Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення.

Перелік тем

Тема 1. Статистичні методи аналізу даних

Тема 2. Методи інтелектуального аналізу даних

Тема 3. Аналітичне дослідження ринку

Тема 4. Оцінка й обґрунтування вибору організаційно-правової форми бізнесу

Тема 5. Фінансово-економічна оцінка бізнес-ідеї

Тема 6. Основні показники ефективності підприємницької діяльності та методи їх оцінки

Тема 7. Оцінка невизначеності і ризику бізнес-ідеї

Система оцінювання

Шкала оцінювання

 

За шкалою

Екзамен

Залік

Бали

A

Відмінно

Зараховано

90-100

B

Добре

Зараховано

82-89

C

74-81

D

Задовільно

Зараховано

64-73

E

60-63

FX

Незадовільно

Не зараховано

35-59

F

Не зараховано

0-34

Форма контролю
залік