UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Маркетинг

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Маркетинг» формує у студентів систему теоретичних знань про маркетинг як науку та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку. Вивчення навчальної дисципліни передбачає: з’ясування ролі маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ дисципліни (понятійного апарату, концепцій, моделей); опанування методологічного апарату маркетингового аналізу, планування та організації маркетингової діяльності; формування розуміння та навичок використання маркетингового інструментарію для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Цілями навчальної дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. Завданням вивчення дисципліни „Маркетинг” є надання знань з питань: - теоретичних та методологічних основ маркетингу; - системного підходу до маркетингу підприємства; - вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу; - організації та здійснення маркетингових досліджень; - сегментування ринку та вибору цільових сегментів; - розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик, стратегічного планування, впровадження та контролю програм маркетингу.

Результати навчання

В результаті вивчення та засвоєння основних положень дисципліни "Маркетинг" студент повинен знати: – об'єктивні передумови виникнення, суть, функції, характерні ознаки маркетингу; – теоретичні та методологічні основи маркетингу; – системний підхід до маркетингу підприємства; – вплив макро- та мікросередовища маркетингу; – теоретичні основи організації проведення маркетингових досліджень; – призначення, класифікацію, етапи здійснення сегментації ринку та вибору цільових сегментів; – суть, мету, принципи, форми, методи маркетингового контролю; – соціально-економічну природу, класифікацію товарів, організацію і та здійснення товарної політики; – сутність, особливості здійснення, стратегії та методи ціноутворення – особливості здійснення політики розповсюдження; – суть, види та особливості реалізації комунікаційної політики в системі маркетингу підприємства; – суть, характеристику та особливості реалізації стратегій маркетингу підприємства; – особливості та форми організації маркетингової діяльності на підприємстві.

Перелік тем

Тема 1. Сутність основних понять маркетингу та основних концепцій його розвитку. Тема 2. Маркетинг як відкрита мобільна система. Функції маркетингу. Тема 3. Формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень Тема 4. Товарна політика в системі маркетингу Тема 5. Цінова політика в системі маркетингу Тема 6. Політика розподілу в системі маркетингу Тема 7. Комунікаційна політика в системі маркетингу Тема 8. Стратегії маркетингу підприємства.

Система оцінювання

За шкалою Екзамен Залік Бали A Відмінно Зараховано 90-100 B Добре Зараховано 82-89 C 74-81 D Задовільно Зараховано 64-73 E 60-63 FX Незадовільно Не зараховано 35-59 F Не зараховано 0-34.

Форма контролю
залік