Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Цифрова грамотність / Digital literacy
Мета вивчення навчальної дисципліни – формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи теоретичних знань та практичних вмінь з використання цифрових технологій для доступу, організації, аналізу та оцінки цифрової інформації; відповідної соціальної поведінки в цифровому середовищі, включаючи правові та етичні фактори, пов’язані з використанням цифрових технологій та контенту; заходів для захисту особистих даних та безпеки.
Основним завданням вивчення дисципліни «Цифрова грамотність» розвиток цифрової компетентності та цифрової грамотності у майбутніх фахівців; формування уміння орієнтуватися в потоці цифрової інформації, працювати з нею, обробляти і вбудовувати в інформаційні технології в практичну діяльність; вивчення основних підходів до цифровізації соціально-економічної системи країни; сприяння формуванню інформаційної культури здобувачів освіти.
За результатами навчання з дисципліни "Інтернет-маркетинг" здобувачі освіти мають:
знати: сутність інформаційного суспільства, основні компоненти цифрового світу та економіки, принципи використання цифрових технологій в економічній діяльності, що дозволить майбутнім фахівцям ефективно розв'язувати професійні задачі; основи захисту персональних даних та безпеки в цифровому середовищі;
вміти: працювати з даними, розробляти, редагувати та інтегрувати цифровий контент; використовувати цифрові технології для комунікації, поширення та обміну даними; ефективно інтегрувати цифрові технології у повсякденне життя; розпізнавати цифрові небезпеки й випадки кібербулінгу; забезпечувати управління сучасними інформаційними системами з урахуванням їх архітектури, конфігурації, програмного забезпечення та організаційної структури; поєднувати знання, уміння, навички та ставлення щодо використання цифрових технологій для спілкування, особистого розвитку, роботи, участі в суспільному житті, відповідно до сфери компетенцій; належним чином (безпечно, творчо, критично, етично) виконувати комплексні завдання в цифровому середовищі; дотримуватися етичної поведінки у віртуальному просторі та в повсякденному житті під час використання цифрових пристроїв
Змістовий модуль 1. Методологічні основи цифрової грамотності
Тема 1. Робота з комп’ютерами
Тема 2. Доступ до інформації в Інтернеті
Тема 3. Комунікація онлайн
Тема 4. Забезпечення цифрової безпеки
Змістовий модуль 2. Практичні аспекти цифрової грамотності
Тема 5. Створення цифрового контенту
Тема 6. Цифрове співробітництво й управління контентом
Тема 7. Цифровий етикет. Фабінг і синдром втрачених можливостей (FoMO)
Тема 8. Цифрові сервіси України. Дія
Тема 9. Неформальна освіта з цифрової грамотності
Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)