UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Бізнес-планування (071)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна «Бізнес-планування» спрямована на формування комплексу загальних та спеціальних знань здобувачів вищої освіти у сфері розробки та презентації бізнес-планів у процесі вивчення теоретико-прикладних аспектів забезпечення функціонування суб’єктів бізнесу

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціллю дисципліни «Бізнес-планування» є формування у студентів системного розуміння та знань про особливості розробки бізнес-планів для започаткування та розвитку бізнесу, навичок та умінь щодо застосування інструментарію прийняття та реалізації управлінських рішень. Ключові завдання вивчення дисципліни «Бізнес-планування» полягають у наступному:

- оволодіти теоретичними знаннями щодо сутності та структури бізнес-плану;

 - визначити та сформувати навички щодо збору необхідного інформаційного забезпечення для складання бізнес-плану;

- опанувати методику розробки бізнес-плану;

- здобути навички презентації бізнес-планів.

Результати навчання

Результатом вивчення дисципліни є набуття студентами таких компетенцій:

- здатність досліджувати тенденції розвитку економіки за допомогою інструментарію макро- та мікроекономічного аналізу, робити узагальнення стосовно оцінки прояву окремих явищ, які властиві сучасним процесам в економіці;

- здатність проводити аналіз господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз з метою прийняття управлінських рішень;

- здатність ідентифікувати та оцінювати ризики недосягнення управлінських цілей суб’єкта господарювання, недотримання ним законодавства та регулювання діяльності, недостовірності звітності, збереження й використання його ресурсів.

 

 

Перелік тем

1. Поняття та роль бізнес-планування у сучасних економічних умовах

2. Структура та загальна логіка розробки бізнес-плану

3. Підготовча стадія бізнес-планування

4. Опис бізнесу та аналіз середовища

5. Діагностика конкурентного середовища бізнесу

6. Маркетинг-план та методи дослідження ринку

7. Виробничий план

8. Організаційний план

9. Фінансовий план

10. Оцінювання та страхування ризиків

11. Презентація бізнес-плану та пошук фінансування

Система оцінювання

Перелік робіт / видів контролю та розподіл балів:

‒ поточна робота на парах – 40 б.

‒ модульний контроль – 30 б.

‒ аналітична робота (бізнес-план) – 30 б.

Форма контролю
залік