UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Управління персоналом в бюджетних установах (3, 071)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Робота з персоналом є важливою складовою ефективної діяльності будь-якої організації, оскільки злагоджені дії працівників як команди – це рушійна сила розвитку сучасного бізнесу та ефективності органів публічного управління. Успіх організації створюють люди: майстерність і творчий потенціал кожного члена команди, залучення до спільної справи, зацікавленість і захопленість, віра в себе та спільний результат є запорукою успішної діяльності. До основних складових роботи з HR-менеджменту відносимо формування команди державних службовців, пошук та відбір найкращих кандидатів, адаптація нових співробітників, створення сприятливих умов для плідної співпраці та розкриття потенціалу кожної людини.

Тому розуміння системи управління  бюджетною установою та вміння організувати спільну діяльність людей, адаптуватися та адаптувати, системне та критичне мислення – це лише стислий перелік навичок та якостей, які потрібні сучасному фахівцю незалежно від сфери діяльності та які можна набути, вивчаючи даний курс. Управління персоналом на державній службі – це складний і багатогранний процес. Від того, наскільки ефективно впроваджуються та працюють різноманітні технології управління персоналом, залежить і ефективність та результативність працівників державних органів.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни є надання сучасних знань з теорії і практики управління людськими ресурсами бюджетних установ, висвітлення соціально-психологічних аспектів управління персоналом; набуття навичок самостійного вирішення питань практичного впливу на поведінку як колективів, так і окремих працівників; формування професійних здібностей вирішення проблем управління спільною діяльністю працівників. Менеджери з персоналу шукають таланти, координують навчання, керують відносинами із співробітниками, займаються багатьма адміністративними питаннями. Тож основні завдання навчальної дисципліни – це освоїти сучасні способи пошуку персоналу, його адаптації, мотивації, навчання й розвитку, оцінювання персоналу, організації роботи. 

 

Результати навчання

Результат навчання вбачаємо у формуванні загального бачення HR-стратегії та HR-політики сучасної бюджетної установи й вмінні працювати з факторами, які їх визначають. Навчимося складати індивідуальні кар’єрні плани, комунікувати з різними типами співробітників, залучати потрібних фахівців в потрібний час та на відповідні посади/робочі місця, грамотно наймати і звільняти, робити так, щоб працівники не хотіли йти з організації. Головний результат діяльності з HR-менеджменту – це досягнення цілей діяльності бюджетної установи і задоволені працівників.

Перелік тем

Тема 1. Основні засади організації діяльності бюджетних установ та статус державного службовця.

Тема 2. Методологія управління персоналом сучасної організації

Тема 3. Функціонування служб управління персоналом бюджетної установи

Тема 4. Планування та формування персоналу. Організація і проведення конкурсів на посади державної служби

Тема 5. Розвиток персоналу та управління процесами руху працівників

Тема 6. Регулювання трудової діяльності персоналу

Тема 7. Управління робочим часом працівників. Створення сприятливих умов праці

Тема 8. Оцінювання результатів службової діяльності

Тема 9. Особливості мотивації й стимулювання персоналу

Тема 10. Ефективність управління персоналом. Аналітика та дослідження з питань управління персоналом на державній службі

Система оцінювання

Модуль 1 - 50 балів.

Модуль 2 - 50 балів.

Форма контролю
залік