UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інтегрована звітність

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра інформаційних систем в управлінні та обліку
Короткий опис навчальної дисципліни

Сучасний розвиток суспільства обумовив появу звітності, яка поєднує фінансову й нефінансову інформацію, втілює інтегроване мислення та орієнтована на підвищення якості взаємодії із зацікавленими сторонами щодо здатності суб’єкта господарювання генерувати вартість. Тому важливим для сучасного професіонала-бухгалтера є визначити основних стейкхолдерів, їх інформаційні потреби, зібрати та подати інформацію у вигляді інтегрованої звітності.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціль навчальної дисципліни «Інтегрована звітність» полягає у підготовці до виконання професійних обов’язків бухгалтера з надання і розкриття інформації про суб’єкт звітування на принципах інтегрованого мислення.

Результати навчання

Результати навчання: володіти інноваційними технологіями, обґрунтовувати вибір та пояснювати застосовування нової методики підготовки і надання облікової інформації для потреб орієнтованого на створення цінності управління суб’єкта господарювання; аналізувати фінансові та нефінансові дані для формування релевантної інформації в цілях прийняття управлінських рішень; ідентифікувати та здійснювати аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників, що мають вплив на стратегію діяльності суб’єктів господарювання та визначають їх економічну поведінку.

Перелік тем

Тема 1. Вартість бізнесу та інтегроване мислення

Тема 2. Еволюція принципів, форм і методології нефінансової звітності.

Тема 3. Звіт про управління.

Тема 4. Концептуальні основи інтегрованої звітності.

Тема 5. Елементи інтегрованої звітності.

Тема 6. Організація складання інтегрованої звітності.

Система оцінювання

Поточний контроль (поточне опитування, виконання завдань на практичних заняттях, поточне тестування), перевірка модульних контрольних робіт, перевірка домашніх завдань здобувачів вищої освіти; екзамен через електронне тестування при умові недостатності балів.

В процесі поточного контролю здійснюється перевірка запам'ятовування та розуміння програмного матеріалу, набуття вміння і навичок конкретних розрахунків та обґрунтувань, опрацювання, публічного та письмового викладу (презентації) певних питань дисципліни.

Поточний контроль здійснюється шляхом опитування або тестування під час лекцій та практичних занять, виконання домашнього завдання, модульногоконтролю, а також за підсумками систематичності і активності роботи здобувача вищої освіти протягом семестру. У разі невиконання завдань поточного контролю з об'єктивних причин, студент має право здати їх індивідуально до останнього практичного заняття. 

Підсумковий контроль – комплексне оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу дисципліни за всіма видами навчальних занять. Підсумковий контроль здійснюється у формі екзамену. Основним завданням підсумкового контролю є перевірка розуміння здобувача вищої освітипрограмного матеріалу дисципліни в цілому, розуміння логіки та взаємозв'язків між окремими розділами, здатність творчо використовувати отриманні знання.

Модульний контроль здійснюється у формі 2 контрольних робіт за окремими частинами дисципліни (модулями). Результати модульного контролю доводяться до відома здобувачів вищої освіти.

Максимальна кількість балів за семестр дорівнює 100 балам.

Форма контролю
залік