UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Стратегічний аналіз

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра інформаційних систем в управлінні та обліку
Короткий опис навчальної дисципліни

Стратегічний аналіз – це спосіб дослідження і перетворення бази даних, одержаних внаслідок аналізу середовища, на стратегію підприємства. В процесі вивчення дисципліни студенти набувають необхідних знань та практичних навичок із застосування методів стратегічного аналізу в управлінні сучасними підприємствами. Для досягнення мети навчальний процес спрямовано на вивчення сутності стратегічного аналізу, його предмету та об’єкту; ролі стратегічного аналізу в управлінні сучасними підприємствами; основних інструментів стратегічного аналізу та особливостей їх застосування; особливостей роботи стратегічного комітету підприємств; особливостей роботи експерта-аналітика; прав, обов’язків та відповідальності експерта-аналітика при формуванні стратегії.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни “Стратегічний аналіз” є засвоєння знань з методики та техніки проведення аналітичних досліджень для обґрунтування стратегічних управлінських рішень, виявлення резервів підвищення ефективності виробництва. Завданнями навчальної дисципліни “Стратегічний аналіз” є: вивчення сутності, напрямів і ролі стратегічного аналізу на підприємстві, методів аналізу виробничої програми, структури капіталу, фінансової програми і інвестицій; набуття вмінь аналізу та оцінювання потенціалу підприємства як чинника стратегії розвитку.

Результати навчання

Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних програмних результатів навчання за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»: РН02. Розуміти місце і значення облікової, аналітичної, контрольної, податкової та статистичної систем в інформаційному забезпеченні користувачів обліково-аналітичної інформації у вирішенні проблем в сфері соціальної, економічної і екологічної відповідальності підприємств.

Перелік тем

ТЕМА 1. Стратегічний аналіз: змістовне наповнення, основні етапи проведення ТЕМА 2. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємства ТЕМА 3. Особливості стратегічного вимірювання та управління на основі BSC ТЕМА 4. SWOT-аналіз: сутність та особливості застосування ТЕМА 5. Стратегічний аналіз бізнес-процесів ТЕМА 6. Аналіз фінансів ТЕМА 7. Портфельний аналіз в стратегічному управлінні ТЕМА 8. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентних переваг ТЕМА 9. Коригування стратегії підприємства на основі результатів стратегічного аналізу

Система оцінювання

Семестровий контроль здійснюється шляхом визначення підсумкової оцінки за модулями, написання та оцінювання самостійних робіт студентів. 2 модульні контрольні роботи (2х30 б.= 60 б.), домашні завдання і самостійні роботи студентів - 40 б. Загальна кількість балів та результати семестрового контролю доводяться до відома студента. При проведенні підсумків семестрового контролю необхідно враховувати наступне: у разі, якщо студент погоджується з результатом контролю, відповідна кількість балів та оцінка (за національною шкалою та шкалою ECTS) виставляються у залікову відомість; у разі, якщо студент отримав від 0 до 59 балів, то в залікову відомість за національною шкалою виставляється оцінка “не зараховано” (“F” та “FX” відповідно до шкали ECTS). Складання заліку оцінюється в 100 балів та проводиться за направленням з деканату

Форма контролю
залік