UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Технологія модифікованих будівельних розчинів (184)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра гірничих технологій та будівництва ім. проф. Бакка М.Т.
Короткий опис навчальної дисципліни

На сучасному етапі розвитку будівництва важливим є підготовка висококваліфікованих спеціалістів, здатних вирішувати проблеми, пов’язані з розвитком і вдосконаленням технології виробництва модифікованих будівельних розчинів. Вони повинні добре орієнтуватися у виборі сучасної інформації, вміти аналізувати та обгрунтувати використання раціональних конструктивних, технологічних та організаційних рішень, що виникають під час практичної діяльності.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою дисципліни є здобуття здобувачами вищої освіти знань з технологій модифікованих будівельних розчинів.

 

Результати навчання

Проектувати та реалізовувати технологічні  процеси  будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.

Раціонально використовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.

Ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення при проектуванні,  зведенні будівель сучасних конструктивних систем, експлуатації будівельних об'єктів.

Перелік тем

Тема 1. Сучасний рівень та

прогнози розвитку виробництва

бу-дівельних розчинів за сухою

технологією.

Тема 2. Фізико-хімічні

основи технології

модифікованих будівель-них

розчинів із сухих сумішей.

Тема 3. Вимоги до в’яжучих

речовин при виробництві

модифі-кованих будівельних

розчині

Тема 4. Характеристика

запов-нювачів і наповнювачів

для розчинів.

Тема 5. Розчини для

закріплення облицювальних

матеріалів.

Тема 6. Оздоблювальні та

мурувальні розчини.

Тема 7. Розчини для

влаштування підлог.

Тема 8. Гідроізоляційні

розчини.

Тема 9. Проблемні питання

практичного застосування

модифікованих будівельних

розчинів.

Система оцінювання

Педагогічний контроль здійснюється з дотриманням вимог
об’єктивності, індивідуального підходу, систематичності і системності,
всебічності та професійної спрямованості контролю. 
Визначення рівня знань студентів з теоретичних питань навчальної
дисципліни здійснюється при проведенні поточного, модульного і
підсумкового контрою.
Поточний контроль здійснюється під час виконання студентами
усіх видів навчальної роботи та включає тестове опитування після
проведення лекцій.
Модульний контроль проводять після вивчення кожного блоку

змістових модулів у вигляді тестового опитування у письмовій формі та
захисту індивідуального завдання. 
Підсумковий (семестровий) контроль призначений для студентів,
які бажають підвищити свій рейтинг, і здійснюється у формі письмових
відповідей на запитання, які визначені робочою програмою.

Форма контролю
екзамен