UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Іноземна мова (за професійним спрямуванням) (152) (7 сем)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра педагогічних технологій та мовної підготовки
Короткий опис навчальної дисципліни

Курс навчальної дисципліни “Іноземна мова (за професійним спрямуванням)” підготовки фахівців за cпеціальністю 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» викладається у 7 семестрі навчання.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою курсу є формування  у  студентів  іншомовної  комунікативної  компетенції  у всіх  видах  іншомовної мовленнєвої  діяльності  (читанні,  говорінні,  аудіюванні,  письмі), а також  вдосконалення  вже  набутих  на  попередньому  етапі  навчання  загальних комунікативних  компетенцій,  а  також  формування  іншомовної  комунікативної компетенції з англійської мови професійного спрямування.

Метою навчання англійській мові є підготовка студентів до спілкування в усній і письмовій формах на цій мові, що припускає наявність у них таких умінь у різних видах мовної діяльності, що по закінченні курсу дають йому можливість:

- читати оригінальну літературу за фахом для одержання інформації;

- брати участь в усному спілкуванні англійською мовою в обсязі матеріалу, передбаченого програмою;

- раціонально користуватися спеціалізованими словниками;

- володіти спеціальною термінологією та мовними елементами фахового стилю;

- здобувати навички та уміння, використовувати їх при складанні анотацій та рефератів;

 

Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою професійного спрямування у різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої професійної діяльності та вдосконалення вмінь через опрацювання новітньої автентичної інформації.

Результати навчання

У результаті навчання іноземної мови студент повинен

знати: лексичний матеріал (включно з термінологією) для вільного спілкування з метою досягнення комунікативних цілей у академічній та професійній сфері;

 мовленнєві кліше та коннектори для продукування чіткого, добре структурованого мовлення; продуктивний граматичний матеріал для ефективної комунікації у академічному  або професійному середовищі;

 

вміти: ініціювати розмову, підтримувати її бігло і з долею спонтанності;

висловити, пояснити і обґрунтувати свою думку у неформальних дискусіях знайомого контексту завдяки наданню вагомих аргументів та коментарів;

Перелік тем

Professional Activities

1. Production 1                                  Present tenses: Present simple, Present continuous, Present perfect

2. Production 2                                  Past tenses: Past simple, Past continuous, Past perfect

3.  Research and development 1      Future forms

4.  Research and development 2      Conditionals

5. Information technology 1              Verb phrases

6. Information technology 2              Active vs passive

7. Logistics                                        Causation

8.  Quality                                          Obligation and requirements

9. Health and safety                          Cause and effect

Система оцінювання

Система оцінювання знань, умінь та навичок студентів передбачає виставлення оцінок за всіма формами проведення занять.

Перевірка та оцінювання знань студентів може проводитись у таких формах:

1.           Оцінювання роботи студентів у процесі проведення практичних занять.

2.           Оцінювання виконання індивідуального завдання.

 

На практичних заняттях використовуються такі методи контролю знань студентів: проведення самостійних та контрольних робіт, усної перевірки на практичних заняттях, захист ІЗ.

Порядок поточного оцінювання знань студентів

Поточне оцінювання здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи.

Об'єктами поточного контролю є:

1)           активність та результативність роботи студента протягом семестру над вивченням програмного матеріалу дисципліни; творчий пошук, самостійність у вирішенні практичних завдань, відвідування занять;

2)           виконання індивідуального завдання;

3)           виконання проміжних контрольних робіт.

 

Контроль систематичного виконання самостійної роботи та активності на практичних заняттях

Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою за такими критеріями:

1)           судження, ступінь засвоєння фахової термінології;

2)           ступінь засвоєння матеріалу навчальної дисципліни;

3)           ознайомлення з рекомендованою навчально-методичною та науковою літературою, а також із сучасною оперативною інформацією з питань, що розглядаються;

4)           уміння поєднувати теорію з практикою при розгляді проблемних ситуацій, та розв'язанні завдань, винесених на розгляд в аудиторії;

5)           логіка, структура, стиль викладу матеріалу в письмових роботах і при виступах в аудиторії, вміння обґрунтовувати свою позицію, здійснювати узагальнення інформації та робити висновки іноземною мовою. Найвищий бал виводиться лише за умови повної відповідності виконаного завдання всім зазначеним критеріям. При оцінюванні практичних завдань увага приділяється також їх якості та самостійності, своєчасності здачі виконаних завдань викладачу (згідно з графіком навчального процесу).

 

 

 

Форма контролю
екзамен