UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Англійська мова професійного спрямування Ч.1

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра педагогічних технологій та мовної підготовки
Короткий опис навчальної дисципліни

Іноземна мова професійного спрямувана на  формування компетенції спілкування іноземною мовою майбутнього фахівця автомобільної галузі, набуття навичок використання іноземної мови у повсякденному житті та робочих ситуаціях, збагачення культурного світогляду, набуття фахівцями компетенцій щодо англійської мови професійного спрямування. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, когнітивні та виховні завдання. Наряду з ознайомленням студентів з лінгвістичними аспектами, також передбачено залучення екстралінгвістичної інформації, тобто такої, що стосується побуту, країнознавства та історії. 

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни є вивчення індивідуальнопсихологічних характеристик особистості, її мотивації та ставлення до різних складових трудового процесу, вертикальних і горизонтальних комунікацій та міжособистісних стосунків, тенденцій організаційного розвитку та реакцій на зміни, що дасть можливість ідентифікувати, розуміти та прогнозувати людську поведінку в конкретних ситуаціях. Основними завданнями викладання навчальної дисципліни є: ознайомити майбутніх спеціалістів з термінологією, понятійним апаратом дисципліни  і забезпечити його засвоєння студентами; озброїти студентів системою знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ дисципліни; вивченого лексичного та граматичного матеріалу з залученням професійно орієнтованих тем; - робота над навчальним матеріалом під час практичних заняттях, та у вільний час студентів у формі самостійної навчальної роботи, що призначена формувати не тільки практичні мовленнєві вміння, але й навички роботи студентів зі спеціалізованими літературними джерелами, аудіо та відео записами, електронними ресурсами, орієнтувати їх на важливість практичного застосування здобутих теоретичних знань. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетенцій, передбачених відповідним стандартом вищої освіти України: загальних: - інтеграційні процеси в українській освіті та суспільстві зумовили зростання попиту на фахівців зі знанням іноземної мови. Зокрема, володіння англійською мовою дає можливість студентам та випускникам нефілологічних факультетів реалізувати свою соціальну та професійну мобільність. Тому у викладанні іноземної мови акцент переміщується на професіоналізацію навчання, використання студентами англійської мови як інструмента майбутньої професійної діяльності та професійного пізнання; фахових: - студент повинен вміти: вести бесіду іноземною мовою в межах передбачених програмою; читати фахові, публіцистичні, художні тексти; виражати свою думку щодо прочитаних текстів; переказувати тексти; коментувати інформацію, отриману під час читання чи прослуховування; готувати та виступати з презентаціями або звітами.

Результати навчання

Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання, передбачені відповідним стандартом вищої освіти України: - демонструвати здатність здійснювати в контексті широкопрофільних орієнтацій розвиток таких професійнозначущих якостей особистості як аналіз, синтез та узагальнення інформації іноземною мовою (англійською); - показувати навики розробки та практичної реалізації науково-технічних проектів іноземною мовою (англійською); - демонструвати вміння розв’язувати завдання і проблеми, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю, яка здійснюватиметься на базі навичок володіння професійнокультурними кодами діяльності спеціаліста автомобільного профілю. Навчальна дисципліна орієнтована на досягнення студентами такого рівня мовної компетенції, яка б дозволила їм правильно оформити необхідні ділові папери для працевлаштування чи навчання за кордоном, вести наукову дискусію, зробити доповідь із теми власного дослідження. Основними результатами є вміння оформляти ділову документацію, вести дискусію на наукові теми, робити доповідь із теми власного дослідження та обговорювати питання, що стосуються сфери професійного інтересу слухача з іноземними колегами.

Перелік тем
  1.  MEANS OF TRANSPORTATION.
  2. TRANSPOTATON SYSTEM
  3.  PUBLIC TRANSPORT
  4. MODULE TEST 1
  5.  WHAT IS AN AUTOMOBILE?
  6. CLASIFICATION OF AUTOMOBILES
  7.  HOW AN ENGINE WORKS 
  8. MODULE TEST 2
  9. GENERAL MODULE TEST
Система оцінювання

Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

Сума балів

за всі види

навчальної

діяльності

Оцінка ECTS  Оцінка за національною шкалою для екзамену, диференційованого заліку, курсового проекту (роботи), практики
90 – 100  А відмінно
82-89 В добре
75-81 С добре
67-74 D задовільно
60-66 E задовільно
35-59 F незадовільно з можливістю повторного складання
0-34 FX незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни


 

 

Форма контролю
залік