Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Етика та іміджмейкінг
Мета курсу – надання знань, навичок та здатностей (компетенції) щодо розуміння основних морально-етичних цінностей, принципів, норм та категорій, застосування їх в процесі здійснення професійної діяльності, а також формування теоретичних знань й практичних навичок у галузі іміджелогії та іміджмейкінгу.
Основними завданнями є:
ознайомити студентів з професійною етикою та основними принципами іміджмейкінгу;
представити множину різновидів іміджів у системі сучасної комунікації;
охарактеризувати специфіку індивідуального та професійного іміджів у різних сферах суспільного життя;
пояснити основні техніки та технології іміджування;
створити умови та необхідний рівень для формування ефективного індивідуального іміджу майбутнього фахівця в галузі реклами та PR.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
сутність та особливості етики, професійної етики;
основні трактування базових етичних категорій;
види, принципи та кодекси професійної етики;
структуру моралі та моральної свідомості;
основні етичні проблеми сучасного світу, умови їх виникнення, шляхи подолання;
роль та значущість позитивного іміджу у діяльності організації;
психотехнології формування довіри аудиторії іміджу до іміджеформувальної інформації;
зміст комунікативної, інтерактивної та перцептивної функцій спілкування, що впливають на формування й сприйняття іміджевих характеристик;
закономірності формальних і неформальних, репутаційних, ділових та міжособистісних відносин;
види особистісного іміджу: вербального, візуального, дзеркального та ін.;
основи формування професійного іміджу, іміджу лідера, іміджу керівника;
вербальні й невербальні засоби творення особистісного й професійного іміджі.
Тема 1. Етика як філософське вчення про мораль і моральність.
Тема 2. Поняття професійної етики. Структура, види і норми.
Тема 3. Іміджологія: наука, практика, мистецтво.
Тема 4. Філософія іміджу.
Тема 5. Імідж як центральна категорія іміджології.
Тема 6. Види, компоненти та функції іміджу.
Тема 7. Іміджмейкінг як технологія формування іміджу.
Тема 8. Іміджування як стратегія та тактика роботи іміджмейкера.
Тема 9. Самопрезентація у системі технології іміджування.
Тема 10. Соціально-психологічні передумови формування та функціонування іміджу.
Тема 11. Персональна іміджологія. Структура індивідуального (особистого) іміджу.
Тема 12. Персональна іміджологія. Зовнішня маніфестація іміджу особистості.
Тема 13. Створення іміджу організації (корпоративний імідж): основні вимоги та чинники формування. Іміджування держави.
Шкала оцінювання
За шкалою |
Екзамен |
Залік |
Бали |
A |
Відмінно |
Зараховано |
90-100 |
B |
Добре |
Зараховано |
82-89 |
C |
74-81 |
||
D |
Задовільно |
Зараховано |
64-73 |
E |
60-63 |
||
FX |
Незадовільно |
Не зараховано |
35-59 |
F |
Не зараховано |
0-34 |