UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Політичне іміджмейкерство

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни

«Політичне іміджмейкерство» варто розглядати як складову частину процесу формування світоглядної культури майбутніх фахівців та формування досвідчених, кваліфікованих працівників, ознайомлених з іміджмейкерством, здатних працювати в різних галузях.

Метою курсу є дослідження проблем сучасної політичної іміджелогії в контексті використання політичних, іміджевих та комунікаційних технологій, механізмів впливу іміджу, особливостей та засобів формування політичного іміджу.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання:

Засвоїти концептуальні засади політичної іміджелогії.

Розглянути історію її вивчення та сучасний стан.

Вивчити стратегію, тактику та технології формування іміджу політичного суб’єкту.

Дослідити специфіку політичного іміджу українських та зарубіжних політиків.

Виробити професійний погляд на іміджмейкерство з метою подальшого використання отриманих знань на практиці.

Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

теоретико-методологічну базу та структуру політичної іміджелогії, ключові поняття навчальної дисципліни;

історію вивчення образу в українській та зарубіжній науці, теорію діяльності, дослідження з комунікацій і соціального пізнання;

основні етапи конструювання іміджу;

ключові функції та типології політичного іміджу;

принципи й закони створення іміджу політичного діяча;

психологічні технології політичного іміджмейкінгу;

спеціальні види політичного іміджу;

особливості створення територіального іміджу.

Уміти:

володіти навичками сучасного іміджмейкера зі створення іміджу фірми, корпорації, партії крізь призму людського фактора;

складати приблизний проект-програму створення різних видів іміджу;

аналізувати політичний імідж з точки зору його адекватності ситуації та ефективності;

надавати практичні рекомендації щодо іміджування території;

створювати особистий імідж;

розробляти механізми впливу імідж-образу на масову свідомість;

застосовувати навички колористики та стилістики;

професійно і творчо підходити до характеристики іміджу політичного суб’єкта та його трансформації;

вивчати психологію аудиторії, враховувати її настрої при рішенні конкретних професійних завдань.

Перелік тем

ТЕМА 1. Імідж як феномен сучасного світу

ТЕМА 2. Етапи створення іміджу та технології його формування

ТЕМА 3. Формування корпоративного іміджу

ТЕМА 4. Організація ділових письмових контактів

ТЕМА 5. Організація ділових зустрічей як інструмент формування ділового іміджу

ТЕМА 6. Підготовка та проведення ділових переговорів: інструменти, тактика, стратегія, психологічні аспекти

ТЕМА 7. Невербальні елементи іміджелогії

ТЕМА 8. Гостинність. Ділові ситуації за столом

ТЕМА 9. Протокол дарування

ТЕМА 10. Зовнішній вигляд як запорука успішного ділового іміджу

Система оцінювання

Шкала оцінювання

За шкалою

Екзамен

Залік

Бали

A

Відмінно

Зараховано

90-100

B

Добре

Зараховано

82-89

C

74-81

D

Задовільно

Зараховано

64-73

E

60-63

FX

Незадовільно

Не зараховано

35-59

F

Не зараховано

0-34

 

 

 

Форма контролю
залік