UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Корпоративна культура

Короткий опис навчальної дисципліни

Вивчення фактора культури сьогодні поступово перетворюється із академічного пізнання на необхідну компоненту практичної діяльності, оскільки ми стаємо свідками тотальних криз: політичних, економічних, екологічних, духовних, вихід із яких можливий лише за умови сприйняття культурологічних течій, спрямованих на пізнання високих духовних цінностей і на удосконалення й саморозвиток кожної особистості. Під час вивчення дисципліни велика увага приділяється взаємозв’язку менеджменту і корпоративної культури, а також процесу формування й розвитку корпоративної культури під впливом різних факторів, серед яких особлива роль відводиться національному менталітету. Системно і всебічно будуть розкриваються питання, пов’язані із висвітленням ролі корпоративної культури в управлінні людським потенціалом, а також питання, які стосуються взаємозв'язку цінностей і мотивації праці.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни «Корпоративна культура» – формування у студентів теоретичних та прикладних знань щодо сутності поняття корпоративної культури, методів діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу підприємства та поліпшення його цілісності. Завдання, які вирішуються в процесі вивчення дисципліни: ознайомити студентів із структурою та функціями корпоративної культури; дати уявлення про тенденції у розвитку корпоративної культури на сучасних підприємствах; ознайомити студентів із змістом літератури з питань формування та управління корпоративною культурою.

Результати навчання

- Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.

Перелік тем

1. Фундаментальні поняття корпоративної культури та її суть.

2. Структура, види та функції корпоративної культури.

3. Зовнішні атрибути корпоративної культури.

4. Системи менеджменту і корпоративна культура.

5. Технологічні аспекти формування та розвитку корпоративної.

6 Вплив національного менталітету на формування і розвиток корпоративної культури.

7. Система цінностей і мотивація.

8. Вибір стратегії і тактики формування корпоративної культури.

9. Оцінювання соціальноекономічної ефективності корпоративної культури.

Система оцінювання

100-бальна система оцінювання.  Контроль складається з поточного контролю, модульного контролю, контролю виконання індивідуальних завдань та семестрового контролю.

Форма контролю
залік