Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Публічне лобіювання
"Публічне лобіювання" є дисципліною, яка вивчає процес впливу на формування і реалізацію публічної політики шляхом взаємодії з владними інституціями та прийняття рішень. Ця дисципліна розглядає різні аспекти лобіювання, такі як стратегії, техніки і методи, використовувані для впливу на законодавчий процес і регулювання діяльності уряду.
Метою вивчення дисципліни є засвоєння здобувачами вищої освіти основоположних знань в сфері публічного лобіювання.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- всебічне пізнання сутності системи зв’язків з органами влади, її елементів та необхідності їх використання в сучасних умовах ринкових відносин і демократії;
- формування знань і навичок використання найефективніших форм і методів організації та здійснення зв’язків установ з органами влади з грамотним використанням систем масової комунікації та засобів масової інформації;
- набуття навичків ретельного вивчення цільової аудиторії, партнерів, клієнтів та споживачів;
- підготовка масиву аналітичних даних для прийняття рішень;
- організація і проведення активних акцій, ПР-кампаній, ділових зустрічей, конференцій, виставок, презентацій з використанням засобів масової інформації тощо.
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адмініструванняна засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти організовувати участь громадськості у підготовці та ухваленні публічноуправлінських рішень, шляхом залучення інститутів громадянського суспільства та окремих громадян до управління суспільними процесами на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти аналізувати політичні процеси та виявляти можливості для впливу на них.
шляхом залучення інститутів громадянського суспільства та окремих громадян до управління суспільними процесами на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти аналізувати політичні процеси та виявляти можливості для впливу на них.
Перелік тем
Тема 1. ТЕОРІЯ ЛОБІЮВАННЯ
Тема 2.СУБ'ЄКТИ ЛОБІЮВАННЯ
Тема 3. ЕТИКА ЛОБІЮВАННЯ
Тема 4. СТРАТЕГІЇ І МОДЕЛІ ВИКОРИСТАННЯ ЗМІ У ЛОБІЮВАННІ. ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ПІДТРИМКИ
Тема 5. КОМУНІКАЦІЇ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ
Тема 6.ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЛОБІСТСЬКОЇ КАМПАНІЇ
Тема 7. ЛОБІЮВАННЯ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
100-бальна система оцінювання. Контроль складається з поточного контролю, модульного контролю, контролю виконання індивідуальних завдань та семестрового контролю.