UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Основи психології

Короткий опис навчальної дисципліни

Концепція гуманітарної, демократичної освіти передбачає викладання дисциплін, спрямованих на глибоке вивчення місця і ролі людини в історії світової цивілізації, в складних історичних процесах. Вивчення обраної дисципліни сприятиме формуванню у майбутніх працівників сучасного уявлення про психічні процеси, психічні стани та індивідуально-типологічні особливості особистості та їх вікову динаміку, їх природу, причини та профілактику конфліктів. Набуті знання дозволять майбутнім спеціалістам адекватно і ефективно використовувати одержані психологічні знання в своїй професійній діяльності.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання вивчення навчальної дисципліни: оволодіти: психологічними знаннями щодо змісту і структури професійної діяльності, психологічних основ навчання й виховання майбутніх фахівців у ЗВО; діагностичним інструментарієм щодо дослідження особливостей професійного навчання і професійного становлення майбутніх фахівців; технологією надання відповідної психологічної допомоги майбутнім фахівцям у процесі їх безпосередньої професійної підготовки й майбутньої діяльності, досвіду вивчення особистості у сфері професійної діяльності фахівців

Результати навчання

В результаті вивчення обраної дисципліни студенти матимуть:

здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини і громадянина, реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні

здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня.

здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві;

здатність до вираження національної культурної ідентичності;

навички взаємодії, лідерства, командної роботи;

навички ідентифікації причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації.

Перелік тем

Тема 1. Становлення психології професій

Тема 2. Професійна соціалізація особистості

Тема 3. Індивідуально-типологічні особливості трудової діяльності

Тема 4. Мотивування персоналу

Тема 5. Сучасні засади командотворення

Тема 6. Етичні та моральні аспекти трудових взаємовідносин

Тема 7. Соціально-психологічні засади керівництва та лідерства

Тема 8. Сучасні погляди на розвиток професійної кар’єри

Тема 9. Тайм-менеджмент як складова частина самоорганізації особистості

Тема 10. Сучасні технології пошуку та підбору персоналу

Система оцінювання

Контроль складається з поточного контролю виконання студентами самостійної роботи та модульного контролю, контролю виконання індивідуальних завдань та семестрового контролю.

Модульний контроль здійснюється шляхом перевірки графіку відвідування студентами лекційних та практичних занять та опрацювання відповідного матеріалу (у випадку пропуску занять), перевірки домашніх завдань, усного та письмового опитування і завершується написанням модульної контрольної роботи.

Семестровий контроль здійснюється шляхом складання екзаменаційних тестових завдань студентами та оцінювання їх роботи.

Форма контролю
екзамен