Каталог вибіркових навчальних дисциплін
GR-менеджмент
Дисципліна "GR-менеджмент" (Government Relations Management) займається вивченням та розумінням процесу взаємодії між приватним сектором, громадськими організаціями та урядовими структурами. Основна мета дисципліни - розкрити стратегії та методи управління відносинами з урядом та іншими впливовими стейкхолдерами для досягнення позитивних результатів і розвитку організації.
Метою вивчення дисципліни є засвоєння студентами основоположних знань в сфері GRменеджменту та лобіювання.
Основними завданнями вивчення дисципліни «GR-менеджмент» є: - всебічне пізнання сутності системи зв’язків з органами влади, її елементів та необхідності їх використання в сучасних умовах ринкових відносин і демократії; - формування знань і навичок використання найефективніших форм і методів організації та здійснення зв’язків фірми з органами влади з грамотним використанням систем масової комунікації та засобів масової інформації; - набуття навичків ретельного вивчення цільової аудиторії, партнерів, клієнтів та споживачів. - підготовка масиву аналітичних даних для прийняття рішень; - організація і проведення активних акцій, ПР-кампаній, ділових зустрічей, конференцій, виставок, презентацій з використанням засобів масової інформації; - здійснення консалтингу з питань організації та налагодження відносин з владою;
Після навчання дисципліни "GR-менеджмент" студенти досягнуть:
- Розуміння політичного контексту та процесів прийняття рішень.
- Вміння ефективно взаємодіяти з урядовими органами та стейкхолдерами.
- Управління стейкхолдерами для досягнення спільних цілей.
- Розробка стратегій GR та використання інструментів впливу.
- Знання про правові та етичні аспекти взаємодії з урядом.
- Аналітичні навички для оцінки політичного середовища та розробки стратегій GR.
Ці навички дозволять студентам ефективно управляти взаємодією з урядовими органами, розробляти успішні стратегії та досягати своїх цілей в політичному середовищі.
Тема 1. ТЕОРІЯ GR-МЕНЕДЖМЕНТУ
Тема 2. ТЕХНОЛОГІЧНІ СУБ'ЄКТИ GR
Тема 3. ЕТИКА GR
Тема 4. СТВОРЕННЯ GR-НАПРЯМКУ ТА ОСНОВНІ GR-ТЕХНОЛОГІЇ
Тема 5. СТРАТЕГІЇ І МОДЕЛІ ВИКОРИСТАННЯ ЗМІ У GR. ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ПІДТРИМКИ
Тема 6. GR-КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ
Тема 7. ЛОБІЮВАННЯ ЯК МЕТОД ВЗАЄМОДІЇ З ВЛАДОЮ
Тема 8. GR та ЛОБІЮВАННЯ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
1 модуль - 50 балів; 2 модуль - 50 балів.