UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Економічна кон'юнктура зарубіжних країн

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни

Предметом дисципліни є аналіз кон’юнктури економіки країн світу. Вивчення кон’юнктури економіки інших країн світу є основою для визначення перспективних ринків для виходу та успішної діяльності суб'єктів господарювання.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Основна мета вивчення дисципліни «Економічна кон'юнктура зарубіжних країн» – формування знань, умінь і навичок у частині методики дослідження та аналізу кон'юнктури економіки зарубіжних країн із використанням актуальних міжнародних інформаційних джерел. Завдання: оволодіння теоретичними знаннями і практичними навичками з аналізу тенденцій та процесів, що відбуваються під час економічного розвитку держав світу, виявлення взаємозв’язків та оцінювання впливу на процес інтеграції регіонів в сучасну систему світового господарства, розкриття особливостей розвитку окремих національних економік та їх ролі у світогосподарських зв’язках; засвоєння теоретичних та методологічних основ дослідження кон’юнктури як ринкової категорії; побудови системи показників кон’юнктури з врахуванням особливостей певного товарного ринку; організації кон’юнктурного дослідження та розробки кон’юнктурних прогнозів світових ринків товарів та послуг

Результати навчання

- систематизовувати й упорядковувати отриману інформацію щодо процесів і явищ у світовому господарстві; оцінювати та пояснювати вплив ендогенних і екзогенних факторів на них; формулювати висновки і розробляти рекомендації з урахуванням особливостей національного і міжнародного середовища; 

- здійснювати комплексний аналіз складних економічних систем, зіставляти та порівнювати їх складові, оцінювати й аргументувати оцінки результативності їх функціонування;

- підбирати і вміло застосовувати аналітичний інструментарій дослідження стану та перспектив розвитку окремих сегментів міжнародних ринків товарів і послуг з використанням сучасних знань про методи, форми й інструменти регулювання міжнародної торгівлі

Перелік тем

Тема 1. Предмет, методологія та основні поняття економічної кон’юнктури

Тема 2. Інформаційно-статистична база кон’юнктурного дослідження

Тема 3. Економічна кон’юнктура США і Канади

Тема 4. Економічна кон’юнктура Китаю

Тема 5. Економічна кон’юнктура нових індустріальних країн Південно-Східної Азії та Латинської Америки

Тема 6. Економічна кон’юнктура Японії

Тема 7. Економічна кон’юнктура країн ЄС

Тема 8. Аналіз впливу кон’юнктури зарубіжних країн на національну економіку 

Система оцінювання

Модуль 1 - 100 балів

Форма контролю
залік