UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Політичний маркетинг та брендинг

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни

Дана дисципліна спрямована на комплексне висвітлення теоретичного підґрунтя політичного маркетингу і брендингу, формування у студентів аналітичних навичок і вмінь застосування основних технологій виборчої інженерії та політичного рекламування в умовах функціонування сучасного політичного ринку.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

- розгляд основних категорій та формування у студентів чіткого уявлення щодо сутності, характеру, закономірностей та функцій політичного маркетингу і брендингу;

- розкриття основних характеристик стратегії і тактики виборчої кампанії та навчання студентів самостійно використовувати методики її прикладного моделювання;

- ознайомлення зі специфікою функціонування політичного ринку, особливостями політичного рекламування; основними принципами і процедурами політичного консультування;

- сформування у студентів певних поведінкових навичок та умінь: праця у колективі, збір та аналіз інформації, проведення переговорів, врегулювання політичних конфліктів. 

Результати навчання

У результаті вивчення даного курсу, згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання: знати :

- базовий понятійний апарат, основні теоретичні засади політичного маркетингу і брендингу - особливості здійснення менеджменту правлячої кампанії;

- загальні вимоги до розробки стратегії і тактики виборчої кампанії та особливості організації;

- специфіку функціонування політичного ринку та його складових елементів;

- методологічні засади організації та проведення опитувань громадської думки;

- основні принципи та напрямки здійснення політичного рекламування;

- уміти застосовувати спеціалізовані концептуальні знання з політології, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень, критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань;

- уміти реалізовувати наукові та прикладні проєкти у сфері політології та з дотичних до неї міждисциплінарних напрямів з урахуванням методологічних, економічних, соціальних, правових та етичних аспектів;

- здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів  державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня.

Перелік тем

Тема 1. Значення політичного маркетингу і брендингу в сучасному політичному процесі.

Тема 2. Політичний маркетинг як теорія і практика раціонального управління.

Тема 3. Політична кампанія. Проектування політичної кампанії.

Тема 4. Політичні технології та політичне маніпулювання.

Тема 5. Сутність та функції політичного маркетингу.

Тема 6. Політичний ринок.

Тема 7. Політичний брендинг. Прийоми та методи політичної брендології.

Тема 8. Реклама на політичному ринку. 

Система оцінювання

МОДУЛЬ 1 - 50 б.

МОДУЛЬ 2 - 50 б.

Форма контролю
залік