UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


PR-кампанії у виборчому процесі

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни

Курс спрямований на формування теоретичної та прикладної бази фахівця із зв’язків з громадськістю, отож метою його вивчення є ознайомлення із структурою сучасних PR-процесів у виборчій сфері та їхнього місця серед політичних комунікацій та технологій виборчих процесів.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни є сформувати у студентів систему знань з теорії та практики public relation, навчити основним принципам та засобам здійснення зв’язків з громадськістю, виробити навички самостійного планування PR-кампаній.

Основними завданнями курсу є:

- ознайомити студентів з різними комунікаційними системами та методиками планування комунікаційних кампаній та заходів;

- показати спеціалізацію і принципи організації кампаній у сфері зв'язків з громадськістю та розкрити основи проектної діяльності;

- виявити основні етапи реалізації проектів розкрити сутність PR-технологій;

- навчити студентів застосовувати різні методи вирішення організаційних, медійних та інших проблем в процесі проведення політичних PR-кампаній;

- ознайомити зі специфікою різних форматів заходів, принципами стратегічного і тактичного планування, складанням бюджету та способами оцінки ефективності кампаній.

Результати навчання
  1. Конструювати дизайн, розробляти програму та виконувати політологічні дослідження з використанням сучасних методів, технологій та інструментарію політичного аналізу.
  2. Застосовувати здобуті навички для успішної консультативної діяльності в роботі з політичними лідерами, інститутами, органами державної влади та громадськими організаціями.
  3. Формувати успішні комунікаційні стратегії, використовувати знання про міжіндивідуальну, групову та міжінституційну комунікацію для вирішення політичних конфліктів. 
  4. Конструювати дизайн та реалізовувати соціально-політичні проекти, використовувати навички комунікації з громадським сектором та зв’язків з громадськістю в процесі реалізації цих проектів.
  5. Уміти приймати ефективні рішення з питань політики, політичних наук і дотичних проблем, у тому числі у складних і непередбачуваних умовах; прогнозувати розвиток політичних процесів; визначати фактори, що впливають на них і на досягнення поставлених цілей; аналізувати і порівнювати альтернативи; оцінювати ризики та імовірні наслідки політичних рішень.

  6. Здійснювати управління складною діяльністю у сфері політики, політології та у ширших контекстах, розробляти плани і заходи з їх реалізації, забезпечувати якість освіти, оцінювати ефективність і результативність діяльності.

  7. Здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів  державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня.

Перелік тем

Тема 1. Поняття та загальна характеристика PR-кампаній

Тема 2. Методологія побудови кампаній у різних комунікативних системах

Тема 3. Стратегічне планування та програмування

Тема 4. Сутність PR-технологій. Модульні технології у реалізації PR-кампаній

Тема 5. Управління проектами у сфері зв’язків з громадськістю

Тема 6. Структура і зміст PR-брифу. Бюджет кампанії

Тема 7. Особливості організації PR-кампаній в Інтернеті

Тема 8. Оформлення проекту майбутньої кампанії

Тема 9. Соціальні кампанії: споснсоринг і фандрайзинг

Тема 10. Іміджеві кампанії у зв’язках з громадськістю

Тема 11. Репутаційні кампанії у зв’язках з громадськістю

Тема 12. Комунікаційний кризовий менеджмент. Кампанії по запобіганню кризам і ліквідації його наслідків

Тема 13. Структура звіту і процес його складання

Система оцінювання

Форма контролю

Максимальна кількість балів

Всього за блок змістовних модулів 1

40

– перевірка домашніх завдань

5

– оцінювання відвідування

5

– усні опитування

5

– письмові опитування

10

Модульна контрольна робота № 1

15

Всього за блок змістовних модулів 2

40

– перевірка домашніх завдань

5

– оцінювання відвідування

5

– усні опитування

5

– письмові опитування

10

Модульна контрольна робота № 2

15

Індивідуальне завдання

20

Форма контролю
залік