Каталог вибіркових навчальних дисциплін
PR-кампанії у виборчому процесі
Курс спрямований на формування теоретичної та прикладної бази фахівця із зв’язків з громадськістю, отож метою його вивчення є ознайомлення із структурою сучасних PR-процесів у виборчій сфері та їхнього місця серед політичних комунікацій та технологій виборчих процесів.
Метою вивчення дисципліни є сформувати у студентів систему знань з теорії та практики public relation, навчити основним принципам та засобам здійснення зв’язків з громадськістю, виробити навички самостійного планування PR-кампаній.
Основними завданнями курсу є:
- ознайомити студентів з різними комунікаційними системами та методиками планування комунікаційних кампаній та заходів;
- показати спеціалізацію і принципи організації кампаній у сфері зв'язків з громадськістю та розкрити основи проектної діяльності;
- виявити основні етапи реалізації проектів розкрити сутність PR-технологій;
- навчити студентів застосовувати різні методи вирішення організаційних, медійних та інших проблем в процесі проведення політичних PR-кампаній;
- ознайомити зі специфікою різних форматів заходів, принципами стратегічного і тактичного планування, складанням бюджету та способами оцінки ефективності кампаній.
- Конструювати дизайн, розробляти програму та виконувати політологічні дослідження з використанням сучасних методів, технологій та інструментарію політичного аналізу.
- Застосовувати здобуті навички для успішної консультативної діяльності в роботі з політичними лідерами, інститутами, органами державної влади та громадськими організаціями.
- Формувати успішні комунікаційні стратегії, використовувати знання про міжіндивідуальну, групову та міжінституційну комунікацію для вирішення політичних конфліктів.
- Конструювати дизайн та реалізовувати соціально-політичні проекти, використовувати навички комунікації з громадським сектором та зв’язків з громадськістю в процесі реалізації цих проектів.
-
Уміти приймати ефективні рішення з питань політики, політичних наук і дотичних проблем, у тому числі у складних і непередбачуваних умовах; прогнозувати розвиток політичних процесів; визначати фактори, що впливають на них і на досягнення поставлених цілей; аналізувати і порівнювати альтернативи; оцінювати ризики та імовірні наслідки політичних рішень.
-
Здійснювати управління складною діяльністю у сфері політики, політології та у ширших контекстах, розробляти плани і заходи з їх реалізації, забезпечувати якість освіти, оцінювати ефективність і результативність діяльності.
-
Здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня.
Тема 1. Поняття та загальна характеристика PR-кампаній
Тема 2. Методологія побудови кампаній у різних комунікативних системах
Тема 3. Стратегічне планування та програмування
Тема 4. Сутність PR-технологій. Модульні технології у реалізації PR-кампаній
Тема 5. Управління проектами у сфері зв’язків з громадськістю
Тема 6. Структура і зміст PR-брифу. Бюджет кампанії
Тема 7. Особливості організації PR-кампаній в Інтернеті
Тема 8. Оформлення проекту майбутньої кампанії
Тема 9. Соціальні кампанії: споснсоринг і фандрайзинг
Тема 10. Іміджеві кампанії у зв’язках з громадськістю
Тема 11. Репутаційні кампанії у зв’язках з громадськістю
Тема 12. Комунікаційний кризовий менеджмент. Кампанії по запобіганню кризам і ліквідації його наслідків
Тема 13. Структура звіту і процес його складання
Форма контролю |
Максимальна кількість балів |
Всього за блок змістовних модулів 1 |
40 |
– перевірка домашніх завдань |
5 |
– оцінювання відвідування |
5 |
– усні опитування |
5 |
– письмові опитування |
10 |
Модульна контрольна робота № 1 |
15 |
Всього за блок змістовних модулів 2 |
40 |
– перевірка домашніх завдань |
5 |
– оцінювання відвідування |
5 |
– усні опитування |
5 |
– письмові опитування |
10 |
Модульна контрольна робота № 2 |
15 |
Індивідуальне завдання |
20 |