UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Міжнародний менеджмент

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни

Опанування сучасного досвіду управління міжнародними (транснаціональними) корпораціями дозволяє не тільки успішно працювати випускникам спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини", а й збільшувати обсяги і підвищувати ефективність зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни: формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок з ефективного управління та забезпечення конкурентоспроможності міжнародного бізнесу в сучасних умовах господарювання. Завданнями вивчення дисципліни: вивчення середовища й сучасних теоретичних основ міжнародного менеджменту, пов’язаних із процесами глобалізації та інтернаціоналізації, розвитком різноманітних форм міжнародного бізнесу, формуванням національних і регіональних шкіл менеджменту в різних країнах, а також особливостей менеджменту в міжнародних компаніях за участю українських підприємств; вивчення стратегій і особливостей застосування основних функцій менеджменту в практиці управління міжнародними компаніями, у тому числі за участю підприємств України; вивчення системи менеджменту людських ресурсів у міжнародних корпораціях і здобуття навичок відбору кадрів, проектування службових стосунків і виробничої демократії в компаніях, які діють в Україні; засвоєння основних моделей і інструментів керівництва в системі міжнародного менеджменту, головних ланок міжнародних комунікацій та особливостей мотивації працівників багатонаціональних корпорацій; розвиток уміння застосовувати методи та інструментарій міжнародного менеджменту на українських підприємствах.

Результати навчання

- приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог, працювати самостійно і в команді, брати на себе ініціативу та відповідальність, мотивувати та керувати роботою інших для досягнення поставлених; - здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їхніх конкурентних позицій та переваг на світових ринках

Перелік тем

Тема 1. Сутність міжнародного менеджменту та його характеристика

Тема 2. Середовище міжнародного менеджменту та його характеристика

Тема 3. Кроскультурний менеджмент та його характеристика

Тема 4. Прийняття рішень у міжнародних корпораціях

Тема 5. Управління людськими ресурсами і комунікації в міжнародних корпораціях

Тема 6. Функції стратегічного менеджменту (планування, організація, мотивація і контроль)

Тема 7. Ключові сфери міжнародного менеджменту

Тема 8. Взаємовідносини міжнародних корпорацій з державою

Тема 9. Етика та соціальна відповідальність міжнародного бізнесу

Тема 10. Становлення глобального менеджменту

Система оцінювання

Модуль 1 - 100 балів

Форма контролю
залік