UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інновації в освітній діяльності

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра педагогічних технологій та мовної підготовки
Короткий опис навчальної дисципліни

Інноваційна освітня діяльність— це педагогічна діяльність , яка цілеспрямована та орієнтована на на зміну й розвиток навчально-виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики.
Освітні (педагогічні ) інновації - це результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних педагогічних проблем.

Прямим продуктом творчого пошуку можуть бути навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні. Побічним продуктом інновацій як процесу творчої діяльності є зростання педагогічної майстерності вчителя і керівника, рівня його культури, мислення, світогляду. Тобто творчий пошук веде до розвитку цілісної системи особистості педагога. Творчий пошук також суттєво впливає й на особистість учня. Учні більш цінують учителів, які запроваджують інновації, на таких уроках вони працюють активніше, в них пробуджується бажання випробувати й власні можливості в інноваційній діяльності.

В інноваційному закладі освіти триває інтенсивне переосмислення цінностей, долаються стереотипи педагогічного мислення, здійснюють глибинні системні перетворення, що стосуються всіх аспектів реформування освітнього процесу. Такі заклади, в яких педагогічний та учнівський колективи експериментують, апробують, впроваджують нові педагогічні ідеї, теорії, технології, можна вважати інноваційними.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення навчальної дисципліни є забезпечити загальнопедагогічну і професійну підготовку майбутнього викладача, озброїти студентів ґрунтовними знанням теоретичних основ сучасної інноваційної педагогіки, сформувати уміння і навички, необхідні для організації освітньонаукового процесу в умовах реформування освіти відповідно до Закону України «Про освіту».

Результати навчання

Знання: знати теоретичні та практичні основи інноваційного навчання, методологічні основи та дидактичні принципи інноваційної освіти; склад, структуру, принципи реалізації та функціонування інноваційних технологій, базові та прикладні освітні технології; комплекс програмно-технічних засобів, методик та організаційних заходів, які дозволяють ефективно реалізовувати принципи інноваційного навчання.

Уміння: застосовувати інноваційні технології навчання з метою організації та здійснення освітнього процесу;  проектувати освітній процес на основі використання новітніх освітніх технологій; працювати з інформацією в глобальних комп’ютерних мережах, використовувати навички публічного мовлення, ведення дискусії.

Перелік тем

1. Інноваційні технології в системі професійної освіти.

2. Інтерактивнні методи навчання.

3. Застосування дистанційних та медіа-технологій навчання як інновація в освітньому процесі.

Система оцінювання

Академічні досягнення здобувача вишої освіти визначаються за допомогою системи оцінювання, в основу якої покладено поточний та модульний контроль результатів навчання і принцип накопичення зароблених здобувачем вищої освіти балів.
Накопичення рейтингових балів за освітню діяльність здобувачів вищої освіти проводиться в балах, які у підсумку переводяться у національну шкалу та шкалу ЄКТС (Європейська кредитно-трансферна система)

Форма контролю
залік