Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Законодавство у галузі освіти
Дисципліна направлена на огляд основних норм Закону та підзаконних нормативних актів, ухвалених на його виконання, які змінили систему управління освітою та впливатимуть на здійснення громадами їх функцій у сфері освіти.
Метою вивчення дисципліни є вивчення законодавства про освіту, що сприймається як сукупність нормативно-правових актів (їх окремих положень), які регулюють суспільні відносини у сфері освіти, а також законодавчих та нормативно-правових актів, які регулюють правові, соціально-економічні, організаційні, фінансові, освітні та виховні засади розвитку та функціонування усіх ланок системи освіти в Україні: дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти, і пов'язується зі становленням комплексної галузі освітнього законодавства.
Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності. Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії
1. Особливості законодавства у галузі освіти
2. Законодавство у галузі повної загальної середньої освіти
3. Законодавство у галузі дошкільної освіти
4. Законодавство у галузі позашкільної освіти
5. Законодавство у галузі професійно-технічної освіти
6. Законодавство у галузі вищої освіти
7. Трудове законодавство у галузі освіти
8. Законодавство у сфері охорони праці
Оцінювання здійснюється за накопичувальною 100-бальною системою: 50 балів за модуль 1 та 50 балів за модуль 2.
Контрольні заходи включають: поточний контроль, що здійснюється протягом семестру під час проведення лекційних, практичних занять і оцінюється сумою набраних балів; модульний контроль, що проводиться за відповідний змістовий модуль і має на меті інтегровану оцінку результатів навчання здобувача вищої освіти після вивчення матеріалу з логічно завершеної частини дисципліни – змістового модуля.