Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Сучасні засоби навчання
Cучасний етап розвитку освітньої системи в Україні характеризується широким використанням нових технологій навчання, що базуються на використанні нетрадиційних методів та засобів навчання. Ефективність впровадження нових розробок, інтенсифікація навчального процесу, активізація діяльності учнів в значній мірі залежить від оволодіння учителями навичками роботи з сучасними дидактичними засобами навчання, умінні визначити місце цих засобів на уроці, уміння досягати з їх допомогою дидактичної, розвиваючої та пізнавальної мети процесу навчання.
Мета курсу полягає у формуванні професійних умінь та навичок майбутніх учителів-словесників щодо використання сучасних дидактичних засобів та інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення української або іноземної мови та літератури; організації навчально-виховного процесу найефективнішими формами, найдоцільнішими методами та прийомами навчання, зокрема з використанням сучасних інформаційних та Інтернет-технологій, на сучасному етапі розвитку вищої школи.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен ЗНАТИ:
- знати роль сучасних засобів та інформаційно-комунікаційних технологій навчання в навчально-виховному процесі;
- знати наукову класифікацію, характеристики й можливості сучасних засобів та інформаційно-комунікаційних технологій навчання;
- знати складові (засоби та методи) сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання;
- знати принципи роботи зі спеціальним програмним забезпеченням;
- мати уявлення про мультимедійні освітні технології;
- знати дидактичні матеріали, інтерактивні продукти мережі Інтернет з метою їх використання в педагогічному процесі;
- знати науковий етикет копіювання, використання і презентації джерела, імпортованого з Інтернет (культура бібліографічного посилання і бібліографічного опису, академічна доброчесність);
- знати основи інформаційної культури студента-філолога.
1. Інформаційні технології та засоби навчання: сучасний стан і перспективи їх розвитку та застосування в навчальному процесі.
2. Сучасні дидактичні засоби навчання.
3. Вербальні засоби навчання. Слово вчителя як важливий засіб впливу на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів.
4. Технічні засоби навчання.
Академічні досягнення здобувача вишої освіти визначаються за допомогою системи оцінювання, в основу якої покладено поточний та модульний контроль результатів навчання і принцип накопичення зароблених здобувачем вищої освіти балів.
Накопичення рейтингових балів за освітню діяльність здобувачів вищої освіти проводиться в балах, які у підсумку переводяться у національну шкалу та шкалу ЄКТС (Європейська кредитно-трансферна система).