UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інформаційний тероризм

Короткий опис навчальної дисципліни

На початку ХХI століття тероризм став одним з найнебезпечніших і важкопрогнозованих явищ, що набирає найрізноманітніших видів. Стрімкий розвиток інформаційних технологій породив такий вид тероризму як інформаційний.

Мета викладання навчальної дисципліни полягає у формуванні у здобувачів базових знань у сфері протидії інформаційному тероризму як загрози міжнародній та національній безпеці, а також практичних умінь та навичок правильного тлумачення та застосування механізмів інформаційної протидії тероризму, необхідних для їх майбутньої професійної діяльності у галузі міжнародних відносин, зовнішньої політики, міжнародних комунікацій та регіональних студій та при проведенні досліджень.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання: 

Показати, що інформаційний тероризм – одна з найдавніших проблем в історії людства, яке несе за собою потенційну загрозу для сучасного мирного співіснування;

Сприяти розумінню того, що знання про таке негативне явище як інформаційний тероризм є значущими як в міжнародному аспекті, так і в усіх інших державних та соціальних сферах;

Спонукати до ґрунтовного аналізу, до вироблення чіткої особистісної позиції бачення проблематики інформаційних терористичних загроз; 

Довести, що застосування міжнародного досвіду та знань може допомогти національній протидії інформаційному тероризму

Результати навчання

Фундаментальні знання щодо природи, джерел та напрямів еволюції міжнародних відносин, міжнародної політики, зовнішньої політики держав, стану теоретичних досліджень міжнародних відносин та світової політики.  Поглиблені знання проблем міжнародної та національної безпеки, міжнародних та інтернаціоналізованих конфліктів, підходів, способів та механізмів забезпечення безпеки у міжнародному просторі та у зовнішній політиці держав. Демонструвати системне сприйняття та розуміння положень та є складовою професійної практики.  Визначати та прогнозувати політичні, дипломатичні, безпекові й інші ризики у сфері міжнародних відносин.  Оцінювати та аналізувати міжнародні та зовнішньополітичні проблеми та ситуації, пропонувати підходи до вирішення таких проблем.

Перелік тем

Тема 1. Феномен інформаційного тероризму як загрози міжнародній та національній безпеці.

Тема 2. Інформаційний тероризм в глобальному світі та його прояви

Тема 3. Механізм державної політики протидії інформаційному тероризму.

Тема 4. Світовий досвід протидії інформаційному тероризму.

Тема 5. Механізми протидії інформаційному тероризму держав Європи .

Тема 6. Інформаційний тероризм як загроза національній безпеці.

Тема 7. Суб’єкти протидії інформаційному тероризму.

Тема 8. Відповідальність за здійснення інформаційної терористичної діяльності.

 

Система оцінювання

Контроль складається з поточного контролю виконання студентами самостійної роботи та модульного контролю, контролю виконання індивідуальних завдань та семестрового контролю.

Модульний контроль здійснюється шляхом перевірки графіку відвідування студентами лекційних та практичних занять та опрацювання відповідного матеріалу (у випадку пропуску занять), перевірки домашніх завдань, усного та письмового опитування і завершується написанням модульної контрольної роботи.

Семестровий контроль здійснюється шляхом складання екзаменаційних тестових завдань студентами та оцінювання їх роботи.

Форма контролю
залік