UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Міжнародне співробітництво у сфері запобігання злочинності

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра права та правоохоронної діяльності
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна напрвлена на вивчення особливостей міжнародного співробітництва в сфері запобігання та протидії злочинності

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завданням навчальної дисципліни є надання студентам знань про міжнародне співробітництво у сфері запобігання злочинності, транснаціональну злочинність як явище сучасної цивілізації, зокрема про феноменологію і причини транснаціональної злочинності, окремі види транснаціональних злочинів, взаємозв’язки з іншою організованою злочинністю, а також про міри державної, міждержавної й суспільної протидії  злочинності.

Результати навчання

Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних програмних результатів навчання:

1. Формулювати і перевіряти гіпотези, аргументувати висновки.

2. Розробляти тексти та документи з питань професійної діяльності, вільно спілкуватися українською та іноземною мовами усно і письмово у соціальній і професійній сферах.

3. Здійснювати координацію діяльності суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку, а також комунікацію з фізичними та юридичними особами з метою своєчасного реагування на кримінальні злочини, адміністративні правопорушення  та події.

4. Користуватись державною системою урядового зв’язку, Національною системою конфіденційного зв’язку, формування та реалізації державної політики у сферах кіберзахисту критичної інформаційної інфраструктури, державних інформаційних ресурсів та інформації, криптографічного та технічного захисту інформації, телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України, поштового зв’язку спеціального призначення, урядового фельд’єгерського зв’язку.

5. Адаптуватися і ефективно діяти за звичних умов правоохоронної діяльності та за умов ускладнення оперативної обстановки.

6. Працювати автономно та в команді виконуючи посадові обов’язки та під час розв’язання складних спеціалізованих задач правоохоронної діяльності.

7. Застосовувати заходи, спрямовані на усунення загрози життю та здоров’ю фізичних осіб і публічній безпеці, що виникли внаслідок учинення кримінального злочину чи адміністративного правопорушення.

8. Використовувати основні методи та засоби забезпечення правопорядку в державі, дотримуватись прав і свобод людини і громадянина, попередження та припинення нелегальної (незаконної) міграції та інших загроз національної безпеки держави (кібербезпеку, економічну та інформаційну безпеку, тощо).

9. Організовувати заходи щодо режиму секретності та захисту інформації.

10. Вміти оцінювати обстановку, рівень потенційних загроз та викликів, прогнозувати розвиток обстановки, дій правопорушників та противник, вживати заходів з метою запобігання, виявлення та припинення правопорушень.

11. Організовувати взаємодію з міжнародними поліцейськими організаціями та застосовувати їх можливості у сфері запобігання та протидії злочинності

Перелік тем

Тема 1. Історія розвитку міжнародного співробітництва держав щодо протидії та запобігання злочинам

Тема 2. Роль основних кримінально-правових інститутів у міжнародному кримінальному праві

Тема 3. Детермінанти транснаціональної злочинності в умовах глобалізації суспільства

Тема 4. Загальна характеристика міжнародних злочинів, запобігання та протидія ним

Тема 5. Загальна характеристика злочинів міжнародного характеру, запобігання та протидія ним

Тема 6. Органи, що приймають участь у міжнародному співробітництві країн у сфері запобігання злочинності

Тема 7. Транснаціональна злочинність у міжнародній політиці

Тема 8. Умови та засоби забезпечення запобігання транснаціональній злочинності

 

 

Система оцінювання

Оцінювання здійснюється за накопичувальною 100-бальною системою: 50 балів за модуль 1 та 50 балів за модуль 2.
Контрольні заходи включають: поточний контроль, що здійснюється протягом семестру під час проведення лекційних, практичних занять і оцінюється сумою набраних балів; модульний контроль, що проводиться за відповідний змістовий модуль і має на меті інтегровану оцінку результатів навчання здобувача вищої освіти після вивчення матеріалу з логічно завершеної частини дисципліни – змістового модуля.

Форма контролю
залік