Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Лабораторна та хірургічна апаратура
Розглянуто теоретичні основи, принципи функціонування та основні оптичні та принципові схеми основних сучасних методів, які застосовуються у лабораторній діагностиці, та принципів роботи лабораторної аналітичної техніки, що дозволить працювати майбутньому з лабораторно-дослідницькою мікропроцесорною апаратурою, виконувати її ремонт та обслуговування, проводити дослідження біооб’єктів, які використовуються в біомедичній інженерії, за допомогою новітніх лазерних оптоелектронних методів. Практична частина кредитного модулю спрямована на науково-аналітичний огляд, проектування, конструювання, дослідження, випробування, експлуатацію і технічну експертизу високоточних аналітичних методів дослідження патологічних змін в серцево-судинній і імунної системах, що є надзвичайно актуальним питанням сучасної епідеміологічної галузі медицини.
Студент повинен володіти теоретичними основами, принципами функціонування та основними оптичними та принциповими схемами основних сучасних методів, які застосовуються у лабораторній діагностиці, та принципами роботи лабораторної аналітичної техніки
Розглянуто теоретичні основи, принципи функціонування та основні оптичні та принципові схеми основних сучасних методів, які застосовуються у лабораторній діагностиці, та принципів роботи лабораторної аналітичної техніки, що дозволить працювати майбутньому з лабораторно-дослідницькою мікропроцесорною апаратурою, виконувати її ремонт та обслуговування, проводити дослідження біооб’єктів, які використовуються в біомедичній інженерії, за допомогою новітніх лазерних оптоелектронних методів.
1. Особливості оптичних методів біомедичних досліджень
2. Основні типи і характеристики оптичних джерел випромінювання, які використовуються в ЛАТ
3. Класифікація оптичних джерел для медичних пристроїв (лазерів). Їх характеристики і методи вимірювання
4. Типи і основні характеристики волоконних світловодів
5. Оптичні лабораторні вимірювальні прилади
За результатами виконання практичних занять – 40 балів, 50 балів – за результатами модульного тестового контролю, 10 – за відвідування та роботу аудиторних занять.