Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Телекомунікаційні системи передачі інформації
У процесі вивчення дисципліни студенти отримують знання щодо призначення та області застосування ТСП; архітектури, принципи функціонування, структурні схеми та типові характеристики ТСП; вивчать головні положення теорії ТСП; методи проектування ТСП та розрахунку їх системних характеристик та структур; основні принципи побудови апаратури ретрансляторів і цифрових станцій ТСП.
Формування у студентів теоретичних та практичних знань та навичок, що необхідні для їх участі у проектуванні, виробництві та експлуатації різноманітних телекомунікаційних систем і мереж зв’язку.
Здатність аналізу основних процесів, які відбуваються в пристроях ТСП; застосування знання принципів побудови, методів аналізу та синтезу ТСП; проведення досліджень, розрахунків та проектування ТСП; вибору елементної бази та рівня її інтеграції пристроїв з урахуванням вимог технічного завдання на пристрій і систему, та враховуючи рівень технології і виробництва, вимоги державних стандартів, довідникові дані; застосування сучасних методів та технологій проектування, аналізу і тестування ТСП; вибору характеристик, режимів функціонування та взаємодії між собою аналогових та цифрових пристроїв в залежності від особливостей задач обробки та характеристик ТСП; контроль характеристик і експериментальних досліджень ТСП та їх елементів.
Принципи побудови та класифікація ТКС. Розрахунок радіорелейних ліній прямої видимості та тропосферних. Побудова та розрахунок магістральних цифрових радіорелейних ліній (ЦРЛ), їх переваги, застосування і перспективи розвитку. Побудова та розрахунок регіональних і місцевих цифрових радіорелейних ліній. Завадостійкість та електромагнітна сумісність ТСП. Аналіз та методи забезпечення завадостійкості ТСП. Аналіз та методи забезпечення електромагнітної сумісності ТСП. Облік впливу реальних умов поширення радіохвиль.
За результатами виконання практичних занять – 40 балів, 50 балів – за результатами модульного тестового контролю, 10 – за відвідування та роботу аудиторних занять.