UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Технології віртуальної та доповненої реальності

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра комп'ютерних наук
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна програма з курсу «Віртуальна та доповнена реальність» розрахована на здобувачів рівня бакалавр, магістр, майбутніх аспірантів та пошукувачів учених ступенів для всіх спеціальностей з галузі знань 12 – інформаційні технології. Вона представлена як продовження до дисциплін «3DMax», «Гейм-дизайн», «Основи програмування», «Основи баз даних». Курс дозволяє опанувати основи розробки застосунків з використанням технологій віртуальної та доповненої реальності. Використовуючи практичні приклади студенти набудуть навичок у створенні застосунків AR/VR для ПК, смартфонів та планшетів, дізнаються про види сприйняття віртуальної реальності та технічні навички, які важливі при роботі з VR. Опанують основи роботи з Unity (імпорт моделей, створення оточення з асетів, анімація об’єктів). У практичному напрямку набудуть навичок з інтегрування VR-пристрої та формування просторового, призначеного для користувача інтерфейсу, володіти базовими навичками створення AR додатків. Вивчати закони фізики для навколишнього середовища в VR/AR. До початку вивчення курсу слухачам потрібно знати: Основи роботи з Git. Основи баз даних. Основи програмування. 3D-моделювання/графіка та нанесення текстур на об’єкти. Основи C#. Основи Unity.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Отримати базові знання з технології VR/AR. Навчитися створювати застосунки віртуальної та доповненої реальності для різних видів комп’ютерної техніки.

Результати навчання

Студенти набудуть теоретичні знання про віртуальну та доповнену реальності та практичні навички в створенні застосунків з використанням VR/AR-технологій.

Перелік тем

1. Розробка AR-застосунків 1.1. Історія. Термінологія. Сфери застосування. UX застосунки AR. Середовища розробки та SDK. Використання камери. Суміщення відіопотоків, хромакей. 1.2. Використання датчиків мобільного пристрою (компас, акселерометр, гірокоп). Використання систем глобального позиціонування в AR-застосунках. Позиціонування пристроїв всередині приміщень. 1.3. Знайомство з платформою Vuforia. Image target. 3D мітки та інші можливості. 1.4. Розпізнавання простору, орієнтація пристрою. Звук та розпізнавання зображень в ARKit. Техніка розпізнавання обличь. Google ARCore. 2. Розробка VR-застосунків 2.1. Введення. 2.1.1. Підготовка інструментарію. Історія VR-індустрії. 2.1.2. Особливості платформ. Існуючі рішення в області VR. 2.1.3. Продуктова теорія. Види проектів з використанням технології віртуальної реальності. 2.1.4. Основи тестування застосунків. 2.2. Розробка мобільних VR-застосунків. 2.2.1. Опис проекту «Віртуальний тур», встановлення необзідних компонентів. 2.2.2. Опис проекту «Кубік». Планування гральної логіки. 2.2.3. Тестування. 2.2.4. Розміщення в Google Play. 2.3. Розробка VR-застосунків для ПК 2.3.1. Опис проекту «Квест», особливості моделювання для ПК. 2.3.2. Опис проекту «Мережевий шутер», планування гральної логіки, створення 3D-елементів для Level Design. 2.3.3. Тестування. 2.3.4. Розміщення в SteamVR. 2.4. Інші застосування VR 2.4.1. Розробка тренажерів та ринов B2B. 2.4.2. Робота з рухом людини. Ситема Motion Capture

Система оцінювання

Рейтингова

Форма контролю
залік