UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Бізнес-комунікації в прийнятті та реалізації управлінських рішень

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Складність, динамічність та різноманітність завдань, які постають сьогодні перед організаціями та підприємствами, обумовлюють необхідність об’єднання людських ресурсів, забезпечення їх згуртованості та взаємопідтримки під час розв’язання різного роду професійних ситуацій. Тому, одним з найбільш затребуваних особистих якостей, поряд з професіоналізмом, є здатність фахівця діяти в команді. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено тим, що бізнес комунікації та прийняття управлінських рішень – це необхідний інструмент сучасного бізнес-середовища, який використовується для відповідної комунікативної підтримки перебігу організаційних процесів, функцій організаційних структур, розвитку комунікативних мереж, обслуговування організаційної культури; дозволяє дослідити готовність до прийняття управлінських рішень, усвідомити їх сутність та значення.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Бізнес-комунікації в прийнятті та реалізації управлінських рішень» спрямована на формування у майбутніх фахівців професійної комунікативної компетентності, оволодіння понятійним апаратом у теорії комунікації, опанування різних типів дискурсів, мовленнєвих актів, тактик та стратегій спілкування, вміння аналізувати соціокультурні чинники та розмаїття засобів комунікації, розробки та використання методів прийняття управлінських рішень Вивчення дисципліни допоможе здобувачам сформувати цілісну систему компетентностей щодо професійної комунікації у діловому контексті. 

Результати навчання

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен демонструвати наступні результати навчання: знати: основні теорії комунікації, основні види та підходи до комунікації, комунікативний процес та його форми, моделі, стратегії та тактики комунікації у бізнес діяльності, поняття контексту та його вплив; концептуальні та теоретичні положення щодо прийняття управлінських рішень,  різні методами і моделі прийняття управлінських рішень; моделі управлінських рішень, що допомагає подолати безліч проблем, пов'язаних із прийняттям рішень у складних ситуаціях; вміти: знайти індивідуальний стиль спілкування, застосовувати різноманітні засоби переконання, оцінити конфліктну ситуацію та обрати шляхи її подолання, організовувати процес прийому й передачі інформації, установлювати комунікативні зв’язки в колективі,  розрізняти основні види комунікації, класифікувати види вербальної/невербальної комунікації, вміти запобігати непорозумінням, які можуть виникнути через специфіку вербальної/невербальної комунікації, проаналізувати та критично застосовувати базові принципи міжкультурної комунікації у діловому контексті, називати та описувати основні етапи та сучасні прийняття управлінських рішень, зарубіжного і вітчизняного досвіду управлінського рішення; розкривати зміст та структуру готовності фахівця до прийняття управлінського рішення; розуміти  сутність та особливості різних методів прийняття управлінського рішення, їх переваги і недоліки, умови використання.

Перелік тем

Тема 1. Поняття, системи та структури бізнес- комунікацій

Тема 2. Особливості невербальної комунікації. Мовна комунікація та діловий стиль спілкування

Тема 3. Службове спілкування. Соціально-психологічні основи ділової взаємодії.

Тема 4. Комунікативні конфлікти: суть, природа та наслідки

Тема 5. Управлінські рішення. Їх сутність, роль та значення

Тема 6. Стадії та етапи процесу прийняття управлінських рішень

Тема 7. Моделі процесу прийняття управлінських рішень

Тема 8. Технології розроблення управлінських рішень

Тема 9. Методологія прийняття управлінських рішень

Система оцінювання

Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.

Форма контролю
залік