Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Рекламістика і PR
Дана вибіркова дисципліна для магістрів спеціальності 052 "Політологія" ОПП "Політичний менеджмент і PR" має на меті формування системи знань у сфері реклами та пропаганди (PR), з обрання, планування та розробки стратегії і тактики рекламних кампаній на політичному ринку України.
1) вивчення змісту та завдання функціональних підсистем PR і реклами;
2) аналіз структури та елементів підсистем, які забезпечують PR і рекламу у політичній сфері;
3) розглянути процес та елементи взаємодії суб‘єктів ринку політичної реклами;
4) пізнати принципи та етапи розробки планів PR, реклами, методи попереднього та постконтролю ефективності окремих планових заходів;
5) засвоїти методи маркетингових досліджень ринку політичної реклами і моніторингу окремих видів та засобів комунікацій.
Магістрант повинен вміти:
- запровадити на політичному ринку певні методичні, організаційні та інформаційні зміни, які б забезпечили розвиток просування політичних продуктів;
- обрати найбільш ефективні види та засоби PR і реклами, організувати процес безперервного планування та контролю за їх практичним використанням у політичних практиках;
- розробити план заходів PR та реклами, як одну з складових частин загальної програми маркетингу в політичній діяльності;
- самостійно здійснювати підготовку робочих програм, дослідження і заміри реакцій громадян, електорату на формування іміджу політичних продуктів;
- здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня;
- уміти приймати ефективні рішення з питань політики, політичних наук і дотичних проблем, у тому числі у складних і непередбачуваних умовах; прогнозувати розвиток політичних процесів; визначати фактори, що впливають на них і на досягнення поставлених цілей; аналізувати і порівнювати альтернативи; оцінювати ризики та імовірні наслідки політичних рішень.
ТЕМА 1. СУТНІСТЬ, ВИДИ ТА ЦІЛІ РЕКЛАМИ.
ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
ТЕМА 3. ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ У ПОЛІТИЧНІЙ СФЕРІ.
ТЕМА 4. КОНТРОЛЬ РЕЗУЛЬТАТІВ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ У ПОЛІТИЦІ.
ТЕМА 5. ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ ЕВОЛЮЦІЇ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ.
ТЕМА 6. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ У ПОЛІТИЦІ.
ТЕМА 7. ГРОМАДСЬКІСТЬ ТА ГРОМАДСЬКА ДУМКА У СФЕРІ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ.
ТЕМА 8. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.
МОДУЛЬ 1- 50 балів
МОДУЛЬ 2 - 50 балів