UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Рекламістика і PR

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни

Дана вибіркова дисципліна для магістрів спеціальності 052 "Політологія" ОПП "Політичний менеджмент і PR" має на меті формування системи знань у сфері реклами та пропаганди (PR), з обрання, планування та розробки стратегії і тактики рекламних кампаній на політичному ринку України.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

1) вивчення змісту та завдання функціональних підсистем PR і реклами;

2) аналіз структури та елементів підсистем, які забезпечують PR і рекламу у політичній сфері;

3) розглянути процес та елементи взаємодії суб‘єктів ринку політичної реклами;

4) пізнати принципи та етапи розробки планів PR, реклами, методи попереднього та постконтролю ефективності окремих планових заходів;

5) засвоїти методи маркетингових досліджень ринку політичної реклами і моніторингу окремих видів та засобів комунікацій.

Результати навчання

Магістрант повинен вміти:

- запровадити на політичному ринку певні методичні, організаційні та інформаційні зміни, які б забезпечили розвиток просування політичних продуктів;

- обрати найбільш ефективні види та засоби PR і реклами, організувати процес безперервного планування та контролю за їх практичним використанням у політичних практиках;

- розробити план заходів PR та реклами, як одну з складових частин загальної програми маркетингу в політичній діяльності;

- самостійно здійснювати підготовку робочих програм, дослідження і заміри реакцій громадян, електорату на формування іміджу політичних продуктів;

- здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів  державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня;

- уміти приймати ефективні рішення з питань політики, політичних наук і дотичних проблем, у тому числі у складних і непередбачуваних умовах; прогнозувати розвиток політичних процесів; визначати фактори, що впливають на них і на досягнення поставлених цілей; аналізувати і порівнювати альтернативи; оцінювати ризики та імовірні наслідки політичних рішень.

Перелік тем

ТЕМА 1. СУТНІСТЬ, ВИДИ ТА ЦІЛІ РЕКЛАМИ.

ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ТЕМА 3. ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ У ПОЛІТИЧНІЙ СФЕРІ.

ТЕМА 4. КОНТРОЛЬ РЕЗУЛЬТАТІВ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ У ПОЛІТИЦІ.

ТЕМА 5. ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ ЕВОЛЮЦІЇ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ.

ТЕМА 6. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ У ПОЛІТИЦІ.

ТЕМА 7. ГРОМАДСЬКІСТЬ ТА ГРОМАДСЬКА ДУМКА У СФЕРІ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ.

ТЕМА 8. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.

Система оцінювання

МОДУЛЬ 1- 50 балів

МОДУЛЬ 2 - 50 балів

Форма контролю
залік