UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Рекламістика і PR

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни

Дана вибіркова дисципліна для магістрів спеціальності 052 "Політологія" ОПП "Політичний менеджмент і PR" має на меті формування системи знань у сфері реклами та пропаганди (PR), з обрання, планування та розробки стратегії і тактики рекламних кампаній на політичному ринку України.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

1) вивчення змісту та завдання функціональних підсистем PR і реклами;

2) аналіз структури та елементів підсистем, які забезпечують PR і рекламу у політичній сфері;

3) розглянути процес та елементи взаємодії суб‘єктів ринку політичної реклами;

4) пізнати принципи та етапи розробки планів PR, реклами, методи попереднього та постконтролю ефективності окремих планових заходів;

5) засвоїти методи маркетингових досліджень ринку політичної реклами і моніторингу окремих видів та засобів комунікацій.

Результати навчання

Магістрант повинен вміти:

- запровадити на політичному ринку певні методичні, організаційні та інформаційні зміни, які б забезпечили розвиток просування політичних продуктів;

- обрати найбільш ефективні види та засоби PR і реклами, організувати процес безперервного планування та контролю за їх практичним використанням у політичних практиках;

- розробити план заходів PR та реклами, як одну з складових частин загальної програми маркетингу в політичній діяльності;

- самостійно здійснювати підготовку робочих програм, дослідження і заміри реакцій громадян, електорату на формування іміджу політичних продуктів.

Перелік тем

ТЕМА 1. СУТНІСТЬ, ВИДИ ТА ЦІЛІ РЕКЛАМИ.

ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ТЕМА 3. ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ У ПОЛІТИЧНІЙ СФЕРІ.

ТЕМА 4. КОНТРОЛЬ РЕЗУЛЬТАТІВ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ У ПОЛІТИЦІ.

ТЕМА 5. ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ ЕВОЛЮЦІЇ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ.

ТЕМА 6. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ У ПОЛІТИЦІ.

ТЕМА 7. ГРОМАДСЬКІСТЬ ТА ГРОМАДСЬКА ДУМКА У СФЕРІ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ.

ТЕМА 8. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.

Система оцінювання

МОДУЛЬ 1- 50 балів

МОДУЛЬ 2 - 50 балів

Форма контролю
залік