Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Практика політичних event-комунікацій
Дисципліна "Практика політичних event-комунікацій" надає для здобувачів систематизоване й емпірично аргументоване уявлення про функціонування політичних комунікацій у сучасному світі. Зокрема, дана дисципліна спрямована на розкриття інформаційно-комунікаційної природи політичної діяльності, політичних функцій ЗМІ у демократичних і диктаторських державах, основних підходів до аналізу відносин між політикою і мас-медіа, а також акцентує увагу на своєрідності технологій політичних комунікацій, використання їх під час проведення виборчих кампаній, гібридних війн, інформаційних кампаній.
Навчити майбутніх фахівців із зв`язків з громадськістю з’ясовувати причинно-наслідковий зв’язок між політикою і мас-медіа, використовувати у практичній діяльності сукупність знань, професійних прийомів і методів політичних комунікацій під час організації та реалізації подій, які впливають на формування картини політичного світу та визначають соціальний порядок.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі повинні знати:
- інформаційно-комунікаційний аспект політичної діяльності;
- особливості впливу інформаційно-комунікаційних технологій на функціонування політичних комунікацій;
- місце і роль культурно-інформаційних ресурсів влади у системі політичних комунікацій;
- закони функціонування політичної масовокомунікаційної системи;
- фактори впливу на медіаполітику держави;
- особливості політичних функцій ЗМІ в демократичних суспільствах та у диктаторських державах;
- методи та засоби державної інформаційної політики в умовах тоталітарного, авторитарного, демократичного, постдемократичного режимів;
- специфіку технологій та методів аналізу політичних комунікацій, їх використання від час інформаційних воєн, виборчих кампаній.
Здобувачі повинні уміти:
- застосовувати інформаційно-комунікаційний інструментарій та теоретичні здобутки різних наукових галузей, таких, як журналістика, зв’язки з громадськістю, реклама, лінгвополітологія, семіотика та ін., при аналізі політичних комунікацій;
- виділяти типологічні ознаки політичних комунікацій у запропонованих текстах;
- аналізувати політичні конфлікти, форми і методи інформаційного протистояння;
- розробляти сценарії для створення іміджу політичних діячів, депутатів;
- аналізувати політичні тексти з точки зору їх приналежності до політичного нарративу.
Тема 1. Політичні комунікації: поняття, сутність, функції.
Тема 2. Особливості політичної масової комунікаційної системи.
Тема 3. Політичні функції засобів масової інформації.
Тема 4. Роль засобів масової інформації у здійсненні політичних комунікацій.
Тема 5. Технології політичних комунікацій: подієва комунікація.
Тема 6. Вибори, їх різновиди та особливості при різних політичних режимах.
Тема 7. Технології та основні стадії розвитку виборчої комунікації.
Тема 8. Роль мас-медіа у здійсненні політичних event-комунікацій.
МОДУЛЬ 1 - 50 балів
МОДУЛЬ 2 - 50 балів