UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Особистісний розвиток

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра цифрової економіки та міжнародних економічних відносин
Короткий опис навчальної дисципліни
Завдання дисципліни полягають у: формуванні у студентів загальних ґрунтовних навичок наукового аналізу процесів у сфері розвитку особистості, посиленні в них інтересу до наукових досліджень у цій галузі знань; опануванні студентами уявлень про особистісних розвиток, який відбувається під впливом внутрішнього та зовнішнього середовищ; поглиблення розуміння особистісного розвитку в умовах підвищення вимог до людини праці. В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для планування поведінки особистості, розвитку конкурентоспроможності особистості.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань з основ особистісного розвитку.
Результати навчання
Застосування методів контролю і регуляції людської поведінки, розвитку людини; застосування психологічних механізмів формування поведінки людини; ефективного управління особистостями в залежності від їх рівнів розвитку; розробки стратегії подолання різних типів криз особистості.
Перелік тем
Тема 1. Сутність, рушійна сила та чинники розвитку особистості. Тема 2. Етапи та рівні особистісного розвитку людини. Тема 3. Роль емоцій у діяльності, поведінці та розвитку особистості. Тема 4. Контроль і планування поведінки особистості. Тема 5. Здібності та їх вплив на стиль поведінки та формування особистості. Тема 6. Воля і безвілля як психічний процес свідомої регуляції людиною своєї діяльності та поведінки. Тема 7. Розвиток конкурентоспроможної особистості в сучасному суспільстві. Тема 8. Кризи особистості в сучасному суспільстві. Тема 9. Ставлення до кризи та її подолання. Тема 10. Розвиток психологічних і моральних якостей менеджера-керівника. Тема 11. Психологічні особливості виникнення та функціонування лідерства у професійній сфері. Тема 12. Розвиток навичок психологічної адаптації людини до загроз соціального середовища.
Система оцінювання
Опитування під час занять (усно) – 30 балів, модуль 1–2 (текстові завдання) – 50 балів, контрольні завдання (кейси, ситуаційні вправи) – 20 балів.
Форма контролю
залік