UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Візуалізація і комп’ютерне моделювання в Autodesk 3DS MAX

Короткий опис навчальної дисципліни
Ряд задач, серед яких: 3D-моделювання і візуалізація архітектурних об'єктів, візуалізація та дизайн інтер'єра, 3D-моделювання для комп'ютерних ігор, рекламна анімація, художня анімація і створення спецефектів, WEB-дизайн і комп'ютерна графіка, потребують використання професійного програмного забезпечення Autodesk 3DS MAX. Інструментарій, вбудовані та зовнішні модулі Autodesk 3DS MAX дають можливість створення складних 3D-об'єктів, сцен, їх рендерингу та анімації.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Ціллю вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з сучасними технологіями створення 3D-комп'ютерних моделей та сцен і засобами їх фотореалістичного представлення. Задачі навчальної дисципліни полягають у вивченні і використанні можливостей системи Autodesk 3DS MAX по створенню 3D-об'єктів, їх рендерингу та анімації.
Результати навчання
В результаті вивчення дисципліни студент отримає навички роботи з сучасною системою 3D-візуалізації, яка використовує інструменти для створення 3D-комп'ютерних моделей будь-якої форми і складності та засоби їх фотореалістичного представлення. Студент зможе використовувати разноманітні техніки і механізми, включаючи наступне: полігональне моделювання, моделювання на основі сплайнів, з використання вбудованих бібліотек стандартних параметрічних об'єктів і модификаторів. Для створення фотореалістичних 3D-комп'ютерних моделей використовуються рендеринг засобами модулей візуалізації.
Перелік тем
1. Огляд сучасних технологій візуалізації. Історія створення Autodesk 3DS MAX. Призначення і застосування. Моделювання. Рендеринг. Інтерфейс і створення фігур. 2. Інструменти трансформації , копіювання, опорні точки об’єктів. Групування об’єктів, вирівнювання. 3. Масиви. Бульові операції. Відзеркалювання. Вікна проекцій – Viewport. Proboolean. 4. Модифікатори Shapes, Line, Bevel Profile, Extrude, Bevel, Lathe, копіювання по шляху 5. Функції Loft, Scatter, Terrain. Полігональне моделювання. 6. Редактор матеріалів. Візуалізатор V-Ray. Corona Renderer. 7. Створення об’єктів з використанням полігонального моделювання. Розробка та візуалізація фотореалістичних інтер'єрів. 8. Анімація.
Система оцінювання
Студент отримує до 20 балів за відвідування лекцій та до 5 балів за успішне виконання кожного практичного завдання. 20 + 16*5=100 балів
Форма контролю
залік