UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Економіка креативних індустрій

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра комп'ютерних наук
Короткий опис навчальної дисципліни
Під час вивчення курсу студент оволодіє знаннями, уміннями та навичками з основ економіки креативних індустрій та планування розвитку проектів даного сектору.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Мета вивчення дисципліни – формування у студентів знань в секторі економіки, що базується на створенні продукту інтелектуальній діяльності з точки зору креативного підходу, в основі якого лежать творчий процес, проектне мислення, креативна уява (моделювання), практична спрямованість. Ціль дисципліни – здатність застосовувати набуті знання, умінні та навички у вирішенні інноваційних завдань в області розвитку середовища креативних індустрій.
Результати навчання
– використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності; – демонструвати вміння абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів. – визначати особливості розвитку креативного класу, креативних індустрій; – оцінювати особливості регіонального розвитку в процесі формування креативного середовища та створення креативної організації; – визначати типи продукції інтелектуальної власності в креативній економіці та способи її захисту; – демонтувати навички креативного мислення в прийнятті управлінських рішень та застосовувати методи і технології управління інноваційними командами.
Перелік тем
Тема 1. Основи формування та розвитку креативної економіки. Тема 2. Креативні індустрії та їх розвиток. Тема 3. Формування креативного середовища міст. Тема 4. Стратегії розвитку креативного сектору міст. Тема 5. Цифрова економіка як складова креативної економіки. Тема 6. Підприємництво та інновації в креативній економіці. Тема 7. Інвестиції в креативній економіці. Тема 8. Маркетинг і комунікації в проектах креативної економіки.
Система оцінювання
60 балів за виконання практичних завдань протягом курсу 40 балів - розробка проекту та виконання самостійної роботи.
Форма контролю
залік