UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Офісний менеджмент

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни
Дисципліна «Офісний менеджмент» передбачає надання студентам цілісної і логічно послідовної системи знань про суть офісного менеджменту, ознайомлення з розвитком науки офісного менеджменту, принципами, функціями, методами та механізмом управління документування в умовах функціонування підприємств.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Метою навчального курсу є формування у майбутніх менеджерів умінь організовувати свою роботу та загальну роботу підрозділу, складати основні види управлінської документації, передача знань та розвиток навичок, необхідних для професійної діяльності менеджерів в умовах ринкових відносин, елементами якої є правові, технологічні, організаційно-технічні та навчально-методичні складові, а також формування у студентів необхідних теоретичних знань та практичних навичок з питань управління організацією.
Результати навчання
В результаті вивчення дисципліни студент має вміти: організовувати управлінську діяльність менеджерів різних рівнів управління; застосувати сучасні принципи та напрями наукової організації праці; організовувати процес документування в управлінні; знати вимоги щодо організації робочого місця менеджера; застосовувати технології роботи з текстовими матеріалами; організовувати та проводити наради і збори; здійснювати підготовку та проведення ділових зустрічей, переговорів; вміти управляти потоком відвідувачів; раціоналізувати телефонні контакти; використовувати технічні засоби управління; складати та оформлювати документи; використовувати комп'ютерних програми автоматизації системи діловодства; організовувати технологічний процес збирання, передачі та опрацювання інформації; розробити проект модернізації системи автоматизації діловодства.
Перелік тем
1. Сутність та особливості офісного менеджменту. 2. Наукова організація офісної праці. 3. Організація взаємодії та повноважень. Розподіл та кооперація офісної праці. 4. Планування особистої роботи менеджера. 5. Нормування управлінської праці. Облік та аналіз робочого часу. 6. Організація робочих місць в офісі. 7. Документальне забезпечення офісної роботи. Організація документообігу. 8. Організація проведення нарад, зборів, ділових переговорів. 9. Інформаційне забезпечення офісного менеджменту. 10. Культура управління. Культура менеджера.
Система оцінювання
Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.
Форма контролю
залік