UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Корпоративна культура

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра цифрової економіки та міжнародних економічних відносин
Короткий опис навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичними та практичними основами формування корпоративної культури в організації. В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідне для проведення аналізу передумов формування корпоративної культури та бачення напрямів її розвитку як вагомого чинника соціально-економічного становища організації.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Формування у студентів знань теорії та практики розбудови корпоративної культури, розуміння основних типів корпоративної культури в розрізі популярних підходів і методів її аналізу та їх впливу на соціально-економічний розвиток організації, формування на цій основі професійних компетенцій з прийняття управлінських рішень у системі корпоративних відносин.
Результати навчання
Проводити аналіз типів і моделей корпоративної культури організації; формувати організаційну структуру управління корпорацією згідно з їх функціями та статутом; володіти методами та засобами прийняття управлінських рішень у системі корпоративних відносин; володіти методиками моніторингу корпоративної культури, її кваліметричної оцінки; набути навички стратегічного мислення як корпоративної компетенції та ін.
Перелік тем
1. Поняття корпоративної культури та її зв’язок з іншими факторами діяльності організації. 2. Структура корпоративної культури. 3. Принципи корпоративної культури та оцінювання її прояву. 4. Типологія корпоративної культури. 5. Підходи та методи оцінювання корпоративної культури. 6. Моделі корпоративної культури. 7. Оцінювання соціально-економічної ефективності корпоративної культури. 8. Психологічний тренінг як інструмент розвитку корпоративної культури.
Система оцінювання
50 балів модуль 1, 50 балів модуль 2
Форма контролю
залік