UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Електрона комерція

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра цифрової економіки та міжнародних економічних відносин
Короткий опис навчальної дисципліни
Вивчення електронної комерції сприятиме формуванню цілісної системи знань про електронну комерцію як складову електронного бізнесу, здобуттю практичних навичок із здійснення ділових операцій за допомогою електронних засобів глобальної комп'ютерної мережі Інтернет. Курс орієнтований на формування у здобувачів освіти розуміння механізму та моделей електронної комерції, її нормативно-інформаційного забезпечення, системи практичних знань й навичок з ведення електронного бізнесу, які дадуть можливість професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Метою дисципліни є формування у студентів професійних компетентностей, що необхідні у веденні електронної комерції, а також аналіз можливостей та перспектив для розвитку е-бізнесу в сучасних умовах глобалізації та інтернаціоналізації. Цілі навчання: засвоїти сутність, цілі й завдання електронної комерції та її методологічні основи; сформувати поняття щодо сутності та етапів започаткування електронній комерції; отримати розуміння механізму управління в електронному бізнесі; особливостей організації надання різних видів Інтернет-послуг, використання електронних платіжних систем, різних форм web-сайтів та електронних платформ, інших засобів електронного бізнесу при виконанні ділових та комерційних операцій, організації та веденні бізнесу у сучасних умовах; розглянути можливості сучасних інформаційних і комунікаційних технологій у формуванні образу фірми на електронному ринку; застосовувати здобуті знання при розв’язанні практичних питань діяльності фірми у сфері електронної комерції.
Результати навчання
Проводити аналіз основних технологічних засобів електронного бізнесу, зовнішнього середовища і визначати напрями розвитку електронної комерції; застосовувати сучасні методики організації діяльності віртуальних фірм, управління сучасними бізнес-проектами в електронній комерції; використовувати передовий зарубіжний досвід управління електронним бізнесом у вітчизняних та міжнародних фірмах.
Перелік тем
Тема 1. Суть, зміст, значення та тенденції розвитку електронної комерції Тема 2. Основні категорії та інструментарій електронної комерції Тема 3. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції Тема 4. Платежі та розрахунки за товари і послуги в електронній комерції Тема 5. Організація і технологія роботи Інтернет-магазину Тема 6. Організація продажу товарів через Інтернет-аукціони Тема 7. Організація оптового продажу товарів та послуг в сфері В2В Тема 8. Організація надання послуг в електронній комерції Тема 9. Маркетинг і реклама в мережі Інтернет Тема 10. Ефективність електронної комерції
Система оцінювання
За курс – 100 балів (1 модуль – 30 балів; 2 модуль – 35 балів; 3 модуль – 35 балів)
Форма контролю
залік