UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Маркетинг (4 сем., залік)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни
Дисципліна «Маркетинг» передбачає опанування в логічній послідовності елементів та інструментів комплексу маркетингу та визначення їх впливу на ефективність бізнесу, активізацію процесу виробництва, ціноутворення, продажу та комунікацій.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Формування маркетингового мислення та здобуття практичних навичок щодо вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингу, розвитку фахових компетенцій з формування та реалізації маркетингової політики фірми у сфері планування товарного асортименту, ціноутворення, збуту товарів і послуг, реклами, просування товарів.
Результати навчання
У результаті вивчення дисципліни студент отримає навички: розробки програми маркетингу залежно від цілей діяльності; формування на підприємстві системи маркетингової інформації – бази для прийняття обґрунтованих маркетингових рішень; впровадження маркетингових заходів з урахуванням взаємозв’язку між елементами комплексу маркетингу; формування маркетингової стратегії та обґрунтовування тактики поведінки в конкурентному бізнес середовищі.
Перелік тем
1. Теоретичні основи маркетингу 2. Маркетингові дослідження 3. Сегментування та позиціонування 4. Товарна політика підприємства 5. Цінова політика підприємства 6. Маркетингова політика розподілу 7. Маркетингова комунікативна політика 8. Стратегії маркетингу підприємства 9. Організація і контроль
Система оцінювання
Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.
Форма контролю
залік